Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Saksbehandlingstiden var rask og vi fikk god informasjon underveis. Helt topp!!
Enkel prosess. Fikk veldig raskt svar etter skade var lagt inn.
Enkelt og ærlig forsikringselskap. De gjør alt. Utrolig smertefritt 10 av 108
Jeg har hatt noen få skadesaker og de har alltid blitt løst raskt og greit. Angrer ikke på at jeg byttet for noen år siden.
Fra jeg meldte saken digitalt til saken var avklart og pengene utbetalt til konto gikk det 14 dager. Korrespondanse underveis inkludert 🙂
Slett kundebehandling fra start! Sier opp avtalen når den utløper! Bekreft!
Dere er flink til å sette dere i min sak og gi rask mulig svar.
Rask og effektiv behandling. Jeg traff bare hyggelige mennesker.
Veldig bra om behandling om saken Rask svar Respekt
Fremtind har ikke forsikringer til «vanlige folk». Enten har dem ok-forsikringer for de som ikke har biler til +600 000kr hvor ingenting dekkes, eller så har de forsikringer som koster skjorta, men som ikke gjelder for «eldre» (les 5år og mer) biler.
God og rask tilbakemelding etter å ha varslet om skade
Fikk super hjelp og full dekning da vår hund fikk en voldsom betennelse i testiklene som tilslutt endte med kastrering. Det var aldri tvil om dekningen og saken ble avgjort fort.
Rask å ordentlig behandler! Blir behandlet seriøst som kunde.
Har bra erfaring med bankens kundebehandler, men har ikke hatt noen refusjonskrav mot selskapet.
Enkel nettside for å fylle ut skaden ! Raskt behandling ! Oppgjør etter 2 døgn .
Rask saksbehandling, rask utbetaling. Tydelig på hvilke opplysninger de trengte.