Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare rot, dårlig service, vanskelig å komme i kontakt med, snevre vilkår og lite skjønn ved oppgjørspraksis, ført opp feil bonus på to kjøretøy, sier de arbeider med saken hvorav ingenting skjer, oppgir feilinformasjon om andre forsikringsselskaper for å få deg til å skifte, har ikke vilkårsgaranti.
Lettvint skjema for skade. Raskt oppgjør. Fin kunde kontakt
Saksbehandler var imøtekommende og virket godt forbrret og oppdatert. Noe problematisk å komme frem til rette vedkommende. Rask og effektiv saksbehandling.
Meldte fra om mistet bilnøkkel og saken ble umiddelbart reg. Og jeg fikk den info jeg trengte
Flyttet (nesten) alle forsikringer til Fremtind i forbindelse med boliglån i Sparebank 1 SR-Bank. Enkelte forsikringer er dyrere enn andre steder (med like vilkår) deriblant dyre- og barneforsikring, men er generelt sett fornøyd med Fremtind. Har brukt bilforsikringen i tre skadesaker, og er fornøyd med oppfølgingen og saksbehandlingstiden. Kan fint anbefales.
Veldig bra ut i fra min erfaring. Melding av skade, besøk på verksted og utleiebil.
Alt gikk som en dans og det gikk fort. Har ille noe at klage på og de som handtera dette var utrolige flinke.
Fremtind Forsikring opptrer ryddig, og vil kunden sitt beste.
En rask og effektiv behandlingstid. Forståelsesfull takstperson fra Fremtind.
Lett, og greit å få kontakt. Flinke saksbehandlere, som var gode på kommunikasjon Forklarte inngående hva jeg hadde krav på, å hva som ikke ble dekket.. .Løste problemet med en gang. Tiltross corona tider var alt enkelt med fremtind forsikring! Kort behandlingstid er virkelig noe å ta med. Så mine erfaringer med selskapet er bare positivt..Tenker at flere skulle ha hatt muligheten til å få ett så bra forsikring selskap å forholde seg til.
Alt i alt er jeg veldig fornøyd som kunde, rask og god behandling er noe av det jeg har erfart og det jeg verdsetter høyt hos Fremtind forsikring
Anbefaler fremtind forsikring . Jeg fikk motorhavari 2 - to ganger i påskeuka og fikk leiebil begge gangene !
Flinke til å ta seg godt betalt, dårlig oppfølging og lite interesserte til å hjelpe til på telefon. Jeg bytter selskap, kan gjerne betale litt ekstra hvis jeg får den hjelpen jeg trenger.
Enkelt, å melde inn, god hjelp på kundeservice og super oppfølging!
Forsikringen holder det den lover, det fungerer rett og slett.
Saksbehandler var veldig hjelpsom og løste raskt en uheldig sak for meg på en rask og effektiv måte. Kan anbefales på det sterkeste