Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svært svært utrolig dårlig behandlet! Ikke bærekraftig, når en for beskjed om å anmelde en sak, en anmeldelser, og før en for gitt tilbakemelding er salen avsluttet...
Rask og effektiv saksgang. Det tok litt tid før jeg leverte mobiken til reparasjon, men det var ikke noe problem. Det kunne blitt oppgitt at det er en egenandel på 2000,- kroner
Fikk hjelp øyeblikkelig. Behandlingstid var også meget bra.
Dette er en merkelig ordning. Når jeg ikke får benyttet gavekortet til nye briller mistet jeg ca en tusenlapp i erstatning. Det er ikke men c optikk her i nærheten. Det er jo nye briller jeg trenger. Oppgjøret ellers gikk raskt og smertefritt.
Vi er meget fornøyd med behandlingen vi fikk. En enestående effektiv og hyggelig rådgiver ordnet rask tilbakebetaling av 80% av ubenyttede flybilletter, pga akutt sykdom. Billettene var betalt med Mastercard Lo favør.
Flinke folk, som vet hva de gjør, regner med at jeg blir fornøyd.
Kom hjem på befaring. Gjennomgikk skade med meg som kunde. God høflig dialog. Videre kommunikasjon gikk gjennom Mail, men var også lett tilgjengelig på sms eller telefon om nødvendig. Saksbehandlingstiden gikk meget raskt.
Pålitelig.rask tilbakemelding og oppfølging ! På se få sakene jeg har måttet bruke selskapet har det vært topp behandling
Aldri hatt noen problemer med Fremtind. Kan absolutt anbefales
Dyrt med forsinket bagasje, spesielt når man ikke vet om den kommer i det hele tatt, men raskt oppgjør fra Fremtind gjorde det tryggere og mindre stressende å handle det man trenger uten noe.
For mye om og men og for lang svartid på mail fra Fremtind og vanligvis 70 foran i telefonkø er ikke ok. Husk at en henvender seg til dere ved sykdom og skade og har da behov for øyeblikkelig help og ikke masse om og men…
Veldig raske til å hjelpe og raskt oppgjør Har ingen negative ting å si
Er så fornøyd med å bli trodd på at jeg trengte legehjelp og at jeg fikk tilbakebetalt så fort. Når en betaler så mye for legebehandling, er det kjempeflott å få tilbake dette så kjapt. Kan ikke gå fullrost de nok.
Ikke fornøyd, dårlig erfaring . Fikk ingen erstatning for tapte smykker og sminke etter en reise
Fikk tilbakebetalt flybilletten minus 20% i flyskatt. Jeg ble oppfordret til å søke om å få dette refundert direkte fra flyselskapet. Dette er svært tungvint og vil føre til at jeg taper 1000kr på dette. Flyselskapet har sagt at jeg ikke får noe refundert.
Hyggelig og service innstilt saksbehandler. Godt ivaretatt i skade sak👍 Konkurransedyktig på pris.