Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig enkel og grei måte å registrere skade på,for min del raskt svar og oppgjør.
Hund med allergi som trenger mnd sprøyte som koster en del. Fremtind dekker ingenting, hverken konsultasjoner, medisiner eller spesialmat. Hunden har nå kostet meg 30000 hvor alt r betalt med egen lomme. Da ser jeg ikke helt vitsen med denne dyreforsikringen......lovlig svindel. Fremtind dyreforsikring er visst kjent for veterinærer å være vanskelige.
Fikk ikke svar på spm jeg stilte, og saken ble avsluttet. Virker veldig vanskelig å få brukt forsikringen hos fremtind, så jeg forstår ikke hvorfor folk velger de.
Måtte til lege med en tå som var betent, fikk god behandling og brukte reiseforsikringen i Fremtind som fungerte utmerket.
Fikk raskt hjelp til det jeg trengte. Og rask behandlingstid.
Opplevde å bli frastjålet på tur. Behandlingen fra Fremtind var enkel, profesjonell og rask! Veldig tilfreds!!
Rask og god service vedrørende saksgang og hvordan den ble behandlet videre.Har aldri vært i en bilulykke før og var svært nervøs.Det hjalp med en rolig og saklig behandler.
Veldig Rask tilbakemelding og greit fornøyd med oppgjør når skaden skjedde .
Hadde aldri problem med forsikring selskap, jeg har fått i orden alt jeg har sport om, hadde ikke mer opplevelse med andre ting i forsikring men tror det fungerer bra også
Har alle våre forsikringer hos fremtind. Har heldigvis ikke trengt å bruke alle sammen men har brukt husforsikringen, innboforsikringen og hundeforsikringen. Vil si at mine saker ble løst problemfritt for meg som kunde. Ingenting å klage på, alt topp ☺️
Jeg syns dere gjør en bra også hjelp dere andre det er en snilt måte.
Hadde If men byttet til Fremtind pga lavere premie. Der angrer jeg på når det oppsto skade. Elendig behandling. Er nå tilbake til If. De er best på skade. Uten tvil.
Jeg sendte inn et krav med bakgrunn i vår reiseforsikring. Veldig oversiktlig og forståelig skjema å fylle ut. Etter 2,5 timer fikk jeg beskjed om at saken var ferdig behandlet, mitt krav ble utbetalt og det var på min konto dagen etter. Har aldri opplevd makan til rask behandling!! Anbefales på det varmeste!
Jeg få ikke bra info av min saksbehandler , Jeg ringte mange ganger til å få snakke med noen i skadeavdeling men , få jeg ingen oversikt . Veldig veldig dårlig
Registrerte skaden på nett, enkelt og greit. Tok ikke leiebil og fikk penger utbetalt etter noen dager.
Rask respons fra forsikringsselskapet, topp service fra Speed MC i Sandefjord med meget pent utført arbeid. Absolutt ingenting å klage over.