Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kundebehandlere og får raskt svar når man ringer
Det var overraskende lett å sende skademelding og det gikk raskt å få oppgjøret. Uventet at oppgjøret kunne velges å få ut som gavekort.
Rask og effektivt skadeoppgjør da man trenger det.
Hadde fått lungebetendelse, men dagen før kontrolltimen ble jeg oppringt og fikk beskjed om at jeg var frisk og at de ikke betalte for kontrolltimen om jeg gikk. Da jeg kom hjem måtte jeg til fastlegen så var det ny runde med medisiner for å bli frisk.
Har vært lite borti Fremtind. Men kjapp konkludering når alt er på plass!
Enkelt å melde skade Raskt saksgang i saken Skadeoppgjøret var på konto innen 2 dager
Trivelige kundebehandlere, men skadeoppgjør og oppfølgning/informasjon er dårlig.
Har dette selskapet gjennom LO-favør. Holder ikke mål. Blir nok å bytte selskap.
Kjapp respons etter melding om skade og behandling hos veterinær. Godt forklart hvorfor utbetaling ble som den ble.
Raske, flinke og utrolig enkle å kommunisere med! Jeg er veldig fornøyd med forsikringssakene jeg har hatt
Jeg hadde en skadesak som løste seg.Saksbehandleren hadde peiling på hva de skulle gjøre.
Har hat saken i 1år og at det har hvert kverulering hele veien og vanskelig og få ordnet med den saksbehandleren jeg har. Har ikke lyst ig være i denne forsikringen når det går på helsa løs i ett år. Skulle hatt for tort og svie. Saken er ikke ferdig i husr mitt,men saksbehandler har nå avslutta saken skjønner jeg. Dette er ikke greit. Marit
Proff og solid behandling av saken. Intet negativ å si. Får maks poeng av meg. Mvh Allan S.
Rask, enkel og sikker vurdering og behandling. Anbefales.
Rask saksbehandling og hjelp underveis ifm sykehusinnleggelse i Tyrkia
Veldig fornøyd med fremtind forsikring og skal anbefale selskapet på det sterkeste