Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig imøtekommende og tjenestevillige. Fikk inntrykk av at de tok jobben sin seriøst.
Fremtind for den dokumentasjon de etterspør fra utenforstående fagfolk, og deretter uten faglig begrunnelse aviser de kravet.
Gode priser. Etter å ha vært forsikret i Tryg og if forsikring er dere rimeligst, men der priser også skadene dårligst. Trygg og if har utbetalt personskader med følger uten egenandel. Dere har høy egenandel på alt.
Anbefales , Rask saksbehandling og hurtig oppgjør.
Sikkert likt i mange selskap, men det føles som Fremtind har en klausul for "alt" som sikrer dem å slippe utbetalinger til uheldige kunder. Dette fra egen erfaring med plussforsikring og vannskade, 0 dekning.
Jeg synes at behandlingen av min forsikringsskade som gjaldt min hund gikk veldig raskt. Jeg fikk informasjon underveis og søknaden var forståelig og oversiktlig satt opp og enkel og forstå. Veldig fornøyd med skadeoppgjøret fra Fremtid forsikring.
Behandling av saken var rask og smertefritt. Sitter med en opplevelse av å være ivaretatt og meget fornøyd med å være Fremtind kunde.
Rask respons, effektivt og god oppfølging. Veldig fornøyd.
Løsningen på saken min, ifølge Fremtind: Jeg må visst bare fortsette å kontakte flyselskapet som a) har brukt to måneder på å ikke klare å sende meg kofferten min, og som b) heller ikke svarer på henvendelsene mine, og håpe på det beste, for fremtind har i alle fall ikke tenkt å gjøre noe. Ikke et godt råd om lignende situasjoner var de i stand til å hoste opp, engang. Ville kanskje anbefalt Fremtind til min aller verste fiende, ingen andre.
Vil anbefale til andre og de har flott kundeservic.
Rimelig og god forsikring. Tap av gjenstand burde vært inkludert. Jeg fikk avslag på mistet giftering.
Da Fremtind Forsikring hadde fått alle bilag fra meg som de trengte for å behandle min søknad, gikk det kun 2-3 dager og pengene var på min konto.Veldig fornøyd.Vil fortsette å være kunde hos Fremtind.
Utrolig flott mottakelse og veldig god oppfølging gjennom vår kontakt med saksbehandler. I tillegg var saksbehandler opptatt av hvordan vår katt hadde det med en omsorgsfull tilbakemelding.😻
Hurtig oppgjør og god beskrivelse. God tilbakeføring, hyggelig og kunnskapsrik saksbehandler.
Har brukt forsikringen to ganger - en gang på bil, en på mobil. Hyggelige kundebehandlere, konkurransedyktige priser og effektive gode løsninger.
Jeg følte meg med en gang trygg på at jeg fikk den hjelpen jeg trengte. Skryter mer enn gjerne av hjelpen jeg fikk🤗