Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd og glad for at bilen ble reparert
Er veldig fornøyd med dere. Det var ingenting som var dårlig her.
Fungerte slik en forsikring skal fungere. Uproblematisk, ganske enkelt 🫠🐕
Flinke saksbehandlere som tar tak i saken din med en gang den oppstår
Blir mye dyrere på kort tid. Hadde skade og var en del rot.
Jeg har lvert en sak om min BMW.Verkstedet har levert en melding om skaden, men skadenumeret ble det siste sifret byttet til 4.D et skulle ha vert 3.Jeg ringer dere,. for svaret uteblir. Får da svar at det siste sifret i skademeldinga er feil så jeg må begynne på nytt.For meg er slikt helt uforstålig.
Er veldig fornøyd med en så god behandling av forsikringsselskapet.
Rask tilbakemelding og saksbehandling. Fikk telefonisk kontakt med Fremtind da jeg først fikk avslag på saken. Det førte til at saken ble behandlet på nytt med tilleggsopplysninger.
Rask og god behandling, veldig fornøyd. Flinke til å svare på spørsmål.
Er meget fornøyd, rask service og hyggelige folk som var flink å forklare og anbefale.
Dyktige saksbehandlere, som forstår vårt problem, og som raskt kommer med en god løsning
Hadde en fallulykke i Egypt med lårhals/skulderbrudd ble møtt med fantastisk jobb av Fremtind forsikring. De var kjempe proffe ,etter lårhals operasjon i Egypt rekvirerte de ambulanse fly og pasienten ble veldig raskt overført til syke hus i Norge. Tusen takk til Fremtind og alle deres personer vi var i kontakt med !! Jeg vet nå at hvis uhellet er ute er Fremtind veldig godt å ha i ryggen..Bent
Seriøst selskap. Har bare positive erfaringer med å få dekt skader osc. Hyggelig og imøtekommende ansatte
Fikk rask respons og handling i forbindelse med uventet dødsfall i utlandet. En stor lettelse i en vanskelig og tung situasjon.
Synes at alt i fra start til slutt, ble behandlet på en proff og ryddig måte.
Fullstendig fraværende da vi ‘sto midt i’ ulykken. Den forsikringsansatte evnet ikke i det hele tatt å forstå den fortvilede situasjonen vi var i. Da vi dagen etter ba om veiledning i situasjonen, hva skal vi gjøre nå. Da fikk jeg beskjed om å ‘Lene meg tilbake’ og vente og la Verkstedet og forsikringsselskapet få arbeide i fred så ville jeg få beskjed, noe som viste seg å være helt feil. Imidlertid, det som fungerte var det økonomiske oppgjøret for den kondemnerte bilen og dekning av mine utgifter.