Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En veldig positiv opplevelse, det gikk ekstremt fort å få tilbake melding og raskt oppgjør.
Ødelagt klokke erstattet med kjøpesum for ny! Glimrende!
When I sign contract they was really nice for me. But when I need help getting worst. They dont really respect customers. Last time I have to wait two months for help and that was toooo long. So i change company I dont recommend
Svar på mail henvendelse i løpet av en time. Alt fungerte etter forventningene i videre behandling. Hentet ut ferdig bil i løpet av den tiden som var antatt.
Bruker ikke skjønn og oppleves som ovenfra og ned i sin holdning i kundekontakten.
De har en ryddig prosess og god dialog. Kan anbefales.
Behøvde ikke å tenke på noe. Alt ble ordnet gjennom forsikringen.
Elendig kundeservice!!! Saksbehandler svarer ikke telefonen, enten til lunsj, i møter eller gått for dagen, i 3 måneder nu. Kolleger sier saksbehandler skal ringe tilbake men det har ALDRI skjedd. Styr unna de her.
Rask behandlingstid og hyggelige mennesker i andre enden.
Imøtekommenhet, rask håndtering av saken, vennlig personale med evne til å ta avgjørelser uten unødvendige treneringer.
Fra andre reiseforsikringer har jeg fått mye raskere oppgjør, og ikke så mye om og men og mas om kredittkort og flybilletter og priser.
Kjapp og rask behandling når skaden ble meldt inn til selskapet.
Forsikringen dekker lite når du har fått skade på reisegods. Og du får sannsynligvis akkurat det samme med å bruke reiseforsikringen på kredittkort.
Jeg er fornøyd med avtalen. Det er litt uklarhet til tider med hva som blir forsikringssak eller ikke med generelt fungerer tilfredsstillende.
Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk. Saken ble behandlet raskt. Har ingenting å bemerke.
Saken ble raskt og greit behandlet av hyggelige saksbehandlere.