Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt og greit oppgjør på min skade på telefonen.😊😊
Grei kundebehandling. Saken og oppgjøret ble raskt behandlet.
Veldig greit å forholde seg til selskapet, så meget godt fornøyd med hele prosessen.
Rask og effektiv behandling og veldig imøtekomme. Veldig fornøyd.
Regelstyrt, liten forståelse for spesielle gjenstander som ikke lages lenger.
Meldte inn en skade på en bil, saken gikk helt av seg selv, service i særklasse.
Rask tilbakemelding og behandling etter at jeg mistet nøkkel.
Jeg er svært fornøyd med Fremtind Forsikring, hadde anbefalt også andre folk å bli kunde.
Gunstige priser. Gode dekninger. God rettledning når uhellet er ute. Kan bli bedre å informere om saksgangen.
God service, hyggelig person på tlf. Ble veldig raskt orientert om hva min forsikring dekte. Veldig bra.
Saksbehandleren var empatisk og brukte sunn fornuft på løsning av min sak. Bare timer etter at saken var meldt fikk jeg tilbakemelding på at saken var ferdig behandlet og pengene er på min konto innen et par arbeidsdager.
God service, raskt oppgjør, liten ventetid. Veldig fornøyd med selskapet.
Kjørte ut en lørdag pga glatt føre. Gikk gjennom en brøyteskavel, så fronten var litt ødelagt. Meldte skaden inn via nettsiden, fikk time på verksted for takst på mandagen, fikk og tilbakemelding fra Fremtind på mandagen om hva de dekket, hva jeg hadde rett på og hvordan det påvirket min forsikring/bonus. Alt i alt fornøyd, og overrasket over hvor raskt alt gikk.
Har hatt bruk for hjelp to ganger og begge ganger greit oppgjør, meget bra.
Sen og dårlig utbetaling etter 4 purringer, måtte til sist gå til Sparebank1 som vi hadde forsikringsavtale med.
Veldig fornøyd med alle som jeg pratet med, alt gikk fort. Har ikke noe sette fingeren på. 😃