Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt i alt bra, men skuffet over en husskade i fjor som dere ikke gikk inn i.
Jeg synes at saken ble behandlet på en ryddig væremåte. Ingenting å klage på.
Rask behandlingstid! Bilen ble reparert på bilverksted.Leiebilen stod klar og etter noen dager hentet jeg bilen i tipp topp stand.Egenandel og bompenger er det jeg måtte betale.
100% proffe under hele prosessen! Dette fra første kontakt.
Er svært fornøyd Har fått alle hjelp jeg har behov for
Fremtind har alltid ordnet opp,uten noen problemer for oss.
Vi har hatt en sak i Fremtind og den syns vi ble behandlet på en meget god måte.
Alt i alt er helt OK selskap. Opplevelse av lite veiledning i forbindelse med en forsikringssak , men de er velvillige og hyggelige.
Veldig fornøyd! Hadde kjøpt ny kåpe som ble nedgriset av sølevann fra uforsiktig sjåfør. Kåpen trengte rens og fikk innvilget full dekning av dette. Pengene kom raskt inn på konto.
Veldig bra erfaring med dere , men jaggu har dere en god kunde og da 😃
1100kr i erstatning for en sykkel til 18000kr. Dårlig og arrogant kundebehandling. Styr unna.
Har bare hatt behov for å benytte reiseforsikring en gang og veldig fornøyd med raskt oppgjør.
Jeg er veldig fornøyd med reiseforsikringen. Fikk et godt tilbud via LOFavør og måtte bare slå til. Jeg ble utsatt for tyveri på ferie, og pengene jeg fikk i erstatning var på konto bare to dager etter at forholdet ble innmeldt. Super kundebehandling.
Veldig fornøyd med service og tilbakemelding. App er kjempe enkel p melde skadene.
Les vilkårene og formuler skademelding etter dette. Hjelper lite å være ærlig.
Rask og imøtegående kunde behandling. Løser saken på en profesjonell måte og gir gode råd og hjelp når uhellet er ute . Følger opp saken og ringer for å forsikre seg om at kunden har fått bistand og den hjelpen som trengs når uhellet er ute . Lett å få kontakt på telefon