Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd og forlater jeg ikke dere. Ellers jeg har fått bedre tilbud fra andre selskaper, men har takket nei til alle.
å ha de beste forsikringene når uhellet er der,er min erfaring,heldigvis vet man aldri når man må bruke forsikringen og da er det viktig å ha et godt kundeforhold
Jeg fikk nye mobil samme modell og jeg har betalte 2000kr på egenandel.
Har hatt en sak på reise som ble håndtert på aller beste vis. Veldig effektivt og enkelt med oppgjør.
Jeg trodde vi hadde forsikringen hos Sparebank 1, men at det var Fremtind som behandlet. Var veldig godt fornøyd hos Sparebank1, men håper jeg /vi blir like godt fornøyd med Fremtind. Vi er LO-favør kunder begge to og fornøyd med den siste "skade/hendelse".
Vi fikk ikke dekket skadene etter håndverker feil. Vi kommer derfor til å flytte alle våre forsikringer bort fra Fremtind.
Hurtig behandling av mine forsikringssaker og informative begrunnelser ved evt. avslag.
Kjempe nøye med behandling av saken. Stor fornøyd
Alt forløp lett og greit. Grei kommunikasjon og fort avgjørelse
Dekker ikke dyre elektriske skader, tross premium forsikring
Enkel og grei saksbehandling. Lett å få kontakt med saksbehandler og å melde skade. Meldeskade.no er genialt.
Rask respons. Veldig bra kundebehandling og oppfølging.
Tyveri av sykkel meldt til Politi og Fremtind samme dag det skjedde. Tidlig morgen dagen etter var forsikringspengene sendt til min konto samt en link til samme sykkel som var stjålet med samme pris som forsikringssummen.Har også tidligere brukt innboforsikringen ved ødelagt mobil med samme tilfredstillende resultat.
Ønsket bare et nøytralt og greit samarbeid. Alt var som det skulle være.
kjapt og enkelt. Hvorfor skal jeg begrunne det noe mere?. Jeg sente inn, dere gjorde det dere gjør og jeg fikk pengene for å kjøpe nytt.
Et meget godt forsikringsselskap. Fremtind har raske og flinke medarbeidere som får fortgang på oppgjør når skaden har inntruffet.