Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
4794
972
395
395
1184
Sorter omtaler etter
Viser av 7740 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Petter A. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget god og hurtig service ved skade"

Hadde nylig et lynnedslag i heimen, super god og rask service mht saken. Oppgjøret var også innenfordet man kan forvente.

Ingvar G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og Bra"

Kan anbefale dette selskapet på det varmeste. Hyggelige ansatte .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tregt og mangel på kunnskap"

Vi sender saken, detaljer, vår sak var fryser som gikk og masse mat gikk tapt, i vår sak skrev vi all maten som lå i fryseren, og verdi av dette. Får avslag og de mener en slik fryser har en gjennomsnitt matverdi på 1/3 a dt vi skrev. Vi sender listen på nytt m bilder, og priser er sjekker opp mot butikk. De mener da at vi juger?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Problemfri forsikring"

Veldig fornøyd med dette selskapet. De har alle forsikringer min familie behøver. Mine skadesaker har blitt løst raskt og greit.

Lill M. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Anbefales"

De to gangene jeg har måttet bruke innboforsikringen min så har det gått veldig kjapt at jeg har fått svar og fått pengene. Så jeg er veldig førnøyd. Både jeg og samboeren min har gjennom Lo favør, noe som er veldig lurt - slipper unna egenandelen da.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God behandling"

Eneste minus er behandlingstiden som tokk 6 dager

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Anbefales ikke - en skute uten styring"

Timeslange køtider (2-3 timer på telefon). Ingen prioritering av topp-kunder. Skadeoppgjør som grenser mot bedrageri fra selskapets side (tilbyr LED TV til 9900 som erstatning for OLED topp-modell til 60k). Fremstår som totalt uten ledelse og styring, min spådom er at porteføljen selges til en konkurrent i 2022-23 på billigsalg. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Motorskade"

Rask og enkelt oppgjør. Veldig hyggelig takserer. Anbefaler fremtind forsikring.

Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Blir tatt på alvor."

Rask og effektiv behandling.Jeg fikk god oppfølging og følte meg ivaretatt som kunde.

Svein E. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Alt for lang saksbehandlingstid og lang ventetid på telefon"

Fremtid Forsikring sliter tydeligvis med underbemanning eller at systemene de har ikke fungerer tilfredsstillende. 4-5 ukers behandlingstid for en enkel forsikringssak er uhørt. Jeg måtte vente i telefonkø mellom 45-60 minutter. Hvis det kom inn nye faktura og nye opplysninger i saken så ble behandlingstiden utvidet med ytterligere 4 uker! Ikke bra for DNB og ha en forsikringsselskap som har så lang og utilfredsstillende behandlingstid. Jeg fikk til slutt oppgjør i juli for skaden som oppsto i april.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Personlig engasjert saksbehandler"

Når du får erstattet skaden, og saksbehandler uttrykker seg med stor empati, som om hun var en nær venn, da kan du ikke få et bedre forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service"

Rask tilbakemelding og godt forklart. Hyggelig service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapp, enkelt og ryddig."

Kort svartid på telefon, hyggelig saksbehandler og enkel prosess, ryddig svar på meldt skade når ferdigbehandlet, kjapp utbetaling etter ferdigbehandlet. Kjapt, enkelt, ukomplisert! Her fungerer ting som det skal, enkelt for meg som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapt og enkelt"

Har hatt en reisesak og en mobilsak de siste 3 på. Begge saker har vært kjapt behandlet (innen 30 min), og svært enkel å gjøre via web/app. Hadde IF reiseforsikring for noen år siden.... skadet en laptop under reise.... aldri IF igjen. Fremtind er kjapt og enkelt, og opptrer som støttende 🤗 og ikke 🤥 støtende.... # om

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"

Elendig kundeservice. Sakbehandlere fremstår som ufalglærte og umotiverte. Ingen virket sikre i sakbehandling eller ansvarsfordelingen i denne. Fikk ofte beskjeden "vi tar kontakt", uten at noen faktisk gjøre det. Det var alltid jeg som kunde som måtte ringe inn og sørge for at saken hadde fremdrift.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig å komme i kontakt med riktig saksbdhandler/konsulent"

Vesentlig dårligere kundebehandling enn da Dnb hadde reiseforsikringen selv. For upersonlig og dessuten dårligere betingelser: 70 dager i stedet for 90. Rask behandling av selve saken samt utbetaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Knall forsikring som gruste mine andre forsikringer 😊"

Meget bra saksbehandling. God informasjon. Enkelt skadeskjema å meget hurtig oppgjør 😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikring"

Jeg fikk god å rask behandling av saken. Jeg er veldig fornøyd.

Kundetilfredshet
"Godt forsikringsselskap"

Fantastisk rask og effektiv behandling av skadeoppgjør

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God og rask service"

Har fått hjelp med en gang når behovet for å bruke forsikringen har vært der 👌

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og effektiv behandling av skadesaker."

Fint å kunne velge å snakke med en person framfor en nettside.

Ragnhild H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Alltid rask behandlingstid."

Veldig hyggelige kundebehandlere, og kort behandlingstid ..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"KJEMPEFORNØYD"

Vi fikk raskt hjelp etter uhell, det var enkelt å melde inn skade! Vi kunne ikke fått bedre behandling enn det vi fikk, derfor vet vi ikke om noe som kan forbedres!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt fornøyd"

Rask og effektiv saksbehandlingstid. Meldte inn en sak på telefonen, og den var behandlet ferdig etter 10 minutter. Imponerende👍

Benedicte M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd kunde😊"

Kort behandlingstid😊 oppgjør inn på konto etter få dager😊

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR