Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 29 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
2735
549
221
219
630
Sorter omtaler etter
Viser av 4354 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fikk hjelpen jeg trengte"

Ringte om ødelagt mobil og lurte på om forsikringen dekket denne fikk svar at det gjorde den med egenandel på 1000kr sendte inn mobil til reparasjon fikk ny /reparert mobil tilbake etter ca. 1 uke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Sekvforskyldt skade på bil"

En svært positiv opplevelse å melde fra om skaden. Jeg var selv skyld i skaden på min bil og det var ingen andre innblandet. Fikk bare positive tilbakemeldinger fra Forsikringsselskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pandemi"

Når eg snakka med forsikringsselskapet på telefon, skulle ikkje dette vere noko problem. Fekk likevel blankt avslag! Istadenfor at forsikringsselskapet hjelp til og går mot flyselskapet/nettsida, må kvar kunde kjempe sin eigen kamp. Skulle reist i april, har fortsatt ikkje fått igjen pengane for kansellert tur. Og no får eg ikkje lenger tak i nettsida eg bestilte på..... Og ingen hjelp å få med forsikringa

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Meget bra behandling av forsikringene sakene mine"

Meget bra behandling av mine forsikringssaker oppgjøret var som forventet ,så det var ingen ting å bemerke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"For høy egenandel på innboforsikring."

Synes dere bør senke egenandel på foreksempel ødelagte briller. Der ligger egenandel på 3000 kroner mens det på tv ligger på 1500 kroner.

Ingeborg L. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Alltid profesjonelle og hyggelige."

Uansett ærend blir jeg alltid møtt av profesjonelle folk som evner å sette seg inn i saken og hjelpe til på en adekvat måte, uten å virke invaderende. Veldig profesjonelle!

Morten H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"godt fornøyd"

Ps.! Brukte bare pc. Altså ingen verbal kontakt. Fungerte overraskende bra ! Lettforståelig dataspråk. Pt. ingen opplevelse som jeg kan se noe bedring på for nåværende.Denne henvendelsen / saken ser jeg slik ...at det gikk greit og raskt. Hilsen Gogutten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kunne vært bedre"

Jag har ikke vært mye i kontrakt med noen men denne gangen jag har ikke vært fornøyd med min sak jag synes jag ble ikke hørt og stolt på meg.

Synnøve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig enkelt å få hjelp"

Har grunnet uheldige omstendigheter dessverre måttet benytte med av forsikringen noen ganger. Alle ganger har det vært veldig enkelt å fylle ut skjema på nett. Hvis jeg kommuniserer med saksbehandler, får jeg raskt svar, og gode svar. Terningkast 8 på terningen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite behjelpelige"

Svært dårlig service. Lang tlf.kø for å komme gjennom. Vi ble lovet å bli oppringt tilbake underveis, uten at det skjedde. Da vi kom gjennom på tlf, var de svært lite behjelpelige både med prosessen og med hvordan få tak i fagfolk til å ordne opp.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Benedicte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig og treg oppfølging"

Ved flere saker har jeg sendt inn dokumentasjon som ikke har nådd frem. Jeg har sendt mailer som Jeg ikke får svar på, også nå nylig. Da jeg hadde en skade på Båten ifjor, måtte jeg bruke mye tid på Å ordne og følge opp selv med ulike instanser som vi trengte hjelp fra, til tross for at det var definert som en forsikringssak. Da ville jeg forventet at forsikringsselskapet tok seg av det. Flere ting ble av uklare grunner definert som ikke del av skaden, og Fremtind tok ikke min forklaring av skadene på alvor.

Margaret F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Har ikke så stor erfaring m forsikringsselskaper, men er veldig fornøyd med behandlingen hos fremtin"

føler at jeg allerede har beskrevet hvor fornøyd jeg er med behandlingen hos dere da jeg trengte reparasjon hos erik arnesen bryn, oslo.

Åge I. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"KLAGE"

Ettter at leverandør av en tur til Italia i mai måtte kansellere turen ble jeg trukket kr 995 i avb gebyr. Dere kunne ikke hjelpe meg og jeg klaget da Finansklagenemda for jeg hadde jo ikke avbestilt. Da gikk det ikke mange dagene før avbestillingsgebyret ble tilbakeført min konto. Er det nødvendig å forsøke eg på denne type bedrageri ?!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Mitt forsikringsselskap anbefales"

Greie beskjeder og lett å gi tilbakemeldinger i skade. Ønsker å vite pris på skade / takst i etterkant, det har jeg ikke fått.

Bjørn E
Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd."

Rask behandlings Til beke meldinger under saken hadde vært fint og fått Jeg ellers er veldig fornøyd med Fremtind forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektivt!"

Har berre hatt behov for å nytte forsikringa ein gong: LO Favør sin Kollektiv Hjem Innboforsikring. Rask behandlingstid, hyggjelege og serviceinnstilte kundebehandlarar som svarte på telefonen når oppgjeret kom. Fikk hjelp til det eg lurte på i webshopen, og svar på korleis eg skulle gå fram for å nytte meg av gavekortet/utbetalinga. Øydela dyre Bose øyreproppar i jobb-samanheng, og fikk full refusjon på forsikringa utan krav om eigenandel. Takk og pris for at vi begge er LO-medlemmar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Har vært ok, men brukte for lang tid nå."

Har vært ok m boligforsikring vedr vannskade. Reiseforsikring fungerer godt. Skuffet over bonustap v en bilskade, bør være null tap v første skade.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke som forventet"

Tok 5 mnd å få svar. Har fått tilbake fra andre forsikringer etter en uke, maks 1 mnd . Jeg hadde betalt hele reisen, også for reiseledsager, men fikk bare tilbake halvparten(bare for meg selv) Umulig å komme gjennom på telefon. Bør bli bedre på tidsfrister.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite seriøst forsikringsselskap."
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har stolt på at vi hadde en reiseforsikring, som dekket oss. Veldig skuffet, men vi bytte ti et selskap som faktisk informerer og sikrer kundene sine

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ville ikke brukt dette forsikringsselskapet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes deres vurdering av gjenskaffelse til vesentlig samme stand ikke samsvarer med virkeligheten. I tillegg måtte jeg Google meg frem til hvordan klage på eller gå frem hvis jeg ikke er enig eller vil klage på oppgjøret. Oppleves som useriøse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Karosseriskade/plasrskade"

Kjørte inn i noe jernskrammel og skader støtfanger v side foran. Satte umiddelbart bilen på Fauske Bilskadesenter ogetter en uke var alt fikset. Leiebil av god kvalitet fra Avis.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"lang behandlingstid men det er ok i disse tider."

Bare gode erfaringer men litt lang tid.Saksbehandler skrev at jeg skulle ha privatbil fra Alta,men det må skyldes en misforståelse noe jeg gjorde saksbehandler oppmerksom på.Overnatting pga uvær og stengte veier. Dette er nå ordnet,takk. peter

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt oppgjør."

Fikk raskt svar av en hyggelig saksbehandler som tok opp de opplysninger ang saken er. Og ble senere oppringt etter at de hadde fått det de etterlyste på meil og fikk etter to virker dager oppgjøtet inn på konto Så alt i alt en raskt saksbehandling. Anbefales dette selskapet til andre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Corona"

Fikk igjen pengene som ving ikke ville betale tilbake.. en av få selskaper som ordnet opp.. anbefales

Torill P. W
Kundetilfredshet
"Utrolig raske og imøtekommende !"

Hadde ikke trodd at dere skulle møte meg så fint og behandle saken så raskt. Imponerende !! Pengene kom inn på konto før eg rakk å tenke 😊😊

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR