Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 17 innen
skadeforsikring
75%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
7366
1432
559
578
1935
Sorter omtaler etter
Viser av 11870 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Jan K. K
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Sykt dårlig behandlet fra tidligere av"

Jeg har flyttet alle mine forsikringer fra Fremtind unntatt de jeg er tvunget til å ha hos Dere og at dette beror på sykt nesten ubeskrivelig dårlig behandling ved tidligere sak. Jeg håper virkelig Dere forstår og vil ta kontakt for å få ordnet opp i tidligere forhold. Jeg kan da umulig være den eneste som har fått denne behandlingen fra Deres såkalte kundebehandlere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"entusiastisk👍👍👍👍"

Jeg er veldig fornøyd med servicen og personalet, som hjalp meg med å løse saken min🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗👌👌👌👌😊😊😊

Stig A. S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Smålig"

Fikk ikke dekket det jeg mistet på reise, har hatt denne forsikring i minst 20 år og tror det er første gang jeg melder inn en sak

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikringsselskap med rask og god service"

Opplevde super behandling etter et sykkeltyveri. Sendte inn nødvendig dokumentasjon og etter 2 dager var oppgjør utbetalt. Det ble en veldig positiv opplevelse og kundebehandler var veldig hjelpsom og imøtekommende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Senk skuldrene, Fremtind ordner saken."

Har hatt noen saker oppigjennom årene, og blir imponert hver gang over hvor enkelt det er å melde og få et par alternativer til erstatning; gavekort på butikken, pengene utbetalt o.l. Det hele er smertefritt.

Jan A. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Imøtekommende"

Rask behandling produktet var ferdig og tilbake på under en uke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd med behandling fra dere"

Gode og vennlige saksbehandlere som viser forståelse .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Har tapt seg"

Nettbrett skrotet og saken avsluttet uten noen tilbakemelding om det. Virker som de har misforstått og tror at verksted har sendt det tilbake men etter å ha sjekket loggen til verksted står det tydelig at de har skrotet det og sendt mail til fremtind om det. Ser ikke ut som fremtind har fått dette med seg siden de sier på mail at jeg skal ha fått det tilbake og at jeg må ta kontakt med elkjøp om jeg ikke har fått det enda. Har hatt forholdsvis god erfaring tidligere men virker som de har tapt seg litt nå.

Marius M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Velsmurt"

Rask respons og hurtig avgjørelse på skaden. Jeg klarer ikke å finne noe som kunne vært gjort annerledes. Med svaret kom også en godt forklart beskrivelse av hva man nøyaktig skulle gjøre. I mitt tilfelle var det direkte innlevering hos Eplehuset og de tok i mot gjenstanden med glede. De ordnet alt og kom ferdig fikset tilbake på 5 virkedager. Utrolig effektivt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig informasjon og forståelse!"

Skremmende hvor mye som blir lagt opp til forsikringstaker, følte ikke jeg som kunde ble ivaretatt!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mistet propell på sjøen."

Ikke fornøyd med at jeg ikke fikk dekket proppel på seilbåt 13 000 - egenandel. Opplag kunne jeg selv ta grunnet ny bunnsmøring. For båten skulle opp uansett. Har sjelden og aldri forsikringssaker. Vurderer nå forsikringsselskap gjennom fagforening. mvh Aage P.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dærlig saksbehandling"

Etter ulykken her med skaden som ble meldt inn 20mars fikk jeg renset salong og så på det som skaden var godkjent, rensingen var ikke god nok og hadde fremdeles lukt i møbler og annet inventar som gardiner tepper, klær OSV. Firma som hadde ansvar for rensing ødela en stol med tydelige striper i stoff. Det ble meldt inn til både takstmann og rensefirma uten noen form for erstatning. Skade ble meldt inn 20.03 og hadde ikke besøk av takstmann først 29.03. Fikk melding fra saksbehandler 22.04 at nevnte skade ikke ble godkjent. Da hadde jeg ventet i 4 uker uten noen form for oppfølging og hjelp i en leilighet som var nesten ubeboelig. Hadde besøk av rensefirma i ettertid for å vurdere jobb som ble utført, synes det var litt rart at samme firma som utførte rensing skulle vurdere jobben i ettertid..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Strålende kundemottak og hurtig avklaring."

I en skadesak hvor jeg så med frykt på en langtekkelig og krevende prosess for forsikringskrav ble jeg veldig positivt overrasket over hvor raskt og enkelt noe slikt kan gjøres. Hyggelig samtale pr. tlf. med en imøtekommende kundemottaker, hvor alt ble avklart uten noe om og men. Raskt oppgjør etter dette. Kan ikke tenke meg at noe slikt kan gjøres mindre smertefritt enn dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kundevennlig og lojalt."

God kompetanse med fokus på kunde og produkt som blir levert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fikk forventet hjelp👍🙂🙂"

Kan anbefale dette selskapet til alle. Fikk en skade på personbilen og dette ble rettet på en utmerket måte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super fornøyd 👏🏻👏🏻"

Super forsikring, den beste. 👏🏻👏🏻Veldig fornøyd med at ting går fort, og blir tatt tak i med en gang. Super kundeservice. Noe som er viktig .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Prisen på forsikringen er for høy"

Prisen er høy på produktene men servicen er god. Vurderer å bytte. Imponert over siste oppgjøret.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enestående service"

Flotte personale , positiv og rask behandling av skade sakene mine. Viser tillitt til sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt skadeoppgjør."

God opplevelse totalt. Men det tok en stund før jeg fikk svar. Da den første emailen ble sendt til feil adresse til meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårligt"

Svært misfornøyd med forsikringsselskapet og dårligt kommunikasjon frå forsikringsselskapet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god saksbehandling."

Ble raskt forstått, rask saksbehandling og en svært hyggelig saksbehandler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Usikre Kunde behandlere på tlf dårlig firma"

Ved tlf lang venting første nkundebehanfler vet ikke settes over neste sier ja ved innvendt skade avvises

Anzelika
Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Aldri igjen"

Må lyve hvis man vil få erstatning. Jeg har mistet mobilen på ferie og får ingen erstatning. Jeg skulle si at den er stjålet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Utmerket kundebehandling."

Hadde kontakt med en utmerket kundebehandler. Følte meg utrolig godt ivaretatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra service og bra fortgang i saken min."

Saken min blev fort avsluttet som var meget positivt. Det negative er lang ventetid på telefonen.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR