Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
4084
836
339
318
973
Sorter omtaler etter
Viser av 6550 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lang behandlingstid og tid for oppgjør."

Lang behandlingstid, oppgjør for egen innsats under det ein kunne forvente. Oppgjør for ekstra strøm utgifter dekker ikke faktiske utgifter. Ingen info fra selskapet ang skaden underveis.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og effektivt"

Fantastisk kundeservice - og fikser alt Ila en telefonsamtale. Oppgjør mens du er på telefonen. Er superhappy

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Luft forsikring"

Dette forsikringsselskapet forsikrer ikke for faktiske skader og ulykker. Deres holdning er at skader og ulykker må man regne med, og dermed plikter ikke de å utbetale noe som helst. Dette er også argumentene de bruker når de behandler innmeldte skader, og denne argumentasjonen kan brukes på alle typer forsikring; «har du kjøpt deg bil, da må du regne med litt skade - ingen forsikring utbetales». Styr unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"

ELENDIG kundeservice, lang behandlingstid og meget begrenset dekning uansett om du har topp forsikring. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Er fornøyd"

God service, hyggelige folk å prate med som god forklaring om saken. Utover det har jeg ikke mere å tilføye

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra"

Enkel og grei måte å melde skade Fort svar. Og greit resultat. Men kanskje dere skal gå litt mer oversiktlig side med goder for di som er 2 i huset som er forsikret gjennom lo

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bre forsikring"

Jeg er fornøyde med dere takk så når trenger jeg andre forsikring skal si i fra til god kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Lang behandlingstid."

Forskjellige kundebehandlere, så det tok tid frem til en tok tak i saken og ordnet opp etter ca 3 mnd. Utbetaling kom fort.

Kundetilfredshet
"Godt fornøyd"

Greie og meget hjelpsomme. Møtrkommende. Hadde lite erfaring med bilforsikeringen, men fikk god hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raske og effektive"

Veldig fornøyd, utrolig rask behandlingstid. Alt var i orden innen en uke etter at jeg meldte skaden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Må kunne følge saker elektronisk"

Tilbakemeldinger er ikke tilfredsstillende. Får ikke vite hvilken sak det gjelder (mange saker vedr reise i pandemi) og man sender inn en sak og får ikke kopi av innsendt melding

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God på pris og ikke minst på skadesaker."

Hatt selskapet en stund. Fikk 2 skader på kort tid og begge sakene ble løst fort og de viste oss tillitt ved vår forklaring og det satte vi pris på. Selskapet er hyggelig, behjelpelig og fulgte oss opp underveis. Vi er veldig fornøyd med Fremtind og anbefaler det til andre som ønsker et selskap som er god på pris og som faktisk er der når noe skulle oppstå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Denne gangen var det elendig avgjørelse.."

Jeg tror at alle bør sjekke ut før en gjør noe.. hvertfall ikke legg ut penger fordi det er smart, det lønner seg ikke. Virker for meg at når kunden gjør grep som er smarte og koster mindre penger enn å bytte glasset på en mobil ikke spiller noen rolle.. uvisst hvorfor, mulig det handler om noen rutiner som ikke er fulgt. Uansett, så koster et bytte av glass på en iphone 12 pro max mer enn 499,- det er jeg overbevist om..

Ellinor J. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forespurt om å få utbetalt pengene"

Ble bedt om å sende inn den ødelagte mobilen. Jeg er avhengig av mobilen, som vi alle er, så jeg måtte gå til anskaffelse av ny IPhone 7, og har betalt den selv. Nå har jeg mottatt ny mobil fra dere, og sitter således igjen med 2 stk IPhone😏

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektivt"

Dette var reiseforsikringsak hvor det dreide seg om og booke nytt fly for og rekke hjem i tide pga alvorlig sykdom.. Det koster fort en del kr og booket et ledig fly på 1,5 time.. Dette ble dekket uten styr og pengene raskt inn på konto.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dyr forsikring"

Jeg er fornøyd ettersom jeg har hatt forsikring gjennom Sparebank 1, nå Fremtind, siden jeg var ca 18-19 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Vilt påkjørsel"

Alt ble ordnet på nett med rask tilbakemelding om dekning og ingen egenandel. Veldig oversiktlig og greit

Svein E. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Seriøs og hyggelig saksbehandler"

Har bare positive erfaringer med Fremtind. Det mest positive var at jeg fikk umiddelbar kontakt på telefonen. Ikke noe venting.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fremtind gir trygghet og sikkerhet✌️"

Trygghet for faglig og troverdig oppfølging i forsikringssaker er avgjørende for oss kunder. Jeg opplever dette i Fremtind.

Stein E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og effektivt"

Null problemer og svært rask saksbehandling. Meldte skaden på nett og chattet med "saksbehandler". Fungerte veldig bra med tydelige svar og klar beskjed om hva jeg selv måtte gjøre!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Reiseforsikring"

Ble frastjålet mobilen på reise,men di mente det ikke var nok sannsynliggjort pga at jeg ikke oppdaget og såg hvem som stjal den!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Prisgunstig og helt ok forsikring"

Gode priser som totalkunde. Vilkår ok. Sjekk størrelse på egenandel, at disse er lik som ved inngåelse.

Kristoffer K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd"

Ble forklart ryddig og greit hva jeg måtte gjøre etter bilen min ble krasjet i. Alt i alt en meget god opplevelse med fremtind.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Utmerket Kundebehandling"

Fra ulykken skjedde til prossesen startet gikk det utrolig smertefritt, kjapt svar , kontaktet oss kjapt. God oppfølging og opplysninger hele veien. Syntes fremtind har vært enestående og det absolutt beste forsikringselskapet jeg har hatt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Som forventet av en profesjonell aktør og et langvarig kundeforhold (DnB)"

Jeg har intet å tilføye - dette gikk som smurt: Slik jeg ville forvente. Jeg har ikke noe behov for å råde andre til å bruke dette selskapet fremfor andre (se under)

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR