Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler å ringe i stedet for å klusse med invikla skjema. Topp service og imøtekommende hjelper med god tid.
Hyggelig kundebehandling.er forbyråkrati oppgjøret.slipper masse byrokrati
Når jeg er ferdig med en pågående skadesak skal jeg være veldig rask å bytte selskap. Elendig kundeservice, alt tar lang tid, informasjon om sakens gang er totalt fraværende og det er umulig å få noen konkrete svar. 🤮
Enkelt å melde skade, raskt svar, og raskt oppgjør! Hyggelig kundekonsulent jeg traff på telefon.
Veldig enkelt å melde inn skadesak nettbasert og meget raskt svar og oppfølging.
Svært irriterende at ikke forsikringsoversikten vises på min nettbank, vi har LO favør siden fruen jobber på sykehuset, men jeg bor i huset, eier det sammen med henne, vi har felles barn og lån og jeg betaler og ordner alt, derfor er det synd at jeg ikke var tilgang til dette.
Selvom du er forsikret med topp innbo og enkeltgjenstander til 350000,- er du IKKE dekket av forsikringen skulle noe gå galt med møblement eller ting i hjemmet. Så du betaler penger for at de skal gå rundt, men når uhellet er ute står du som kunde alene.
Virker effektive og moderne. Har ikke hatt noen negative opplevelser med selskapet.
De gangene jeg har vært i kontakt med Fremtind Forsikring har jeg alltid blitt møtt med en hyggelig og vennlig saksbehandler. Det har vært rask og effektiv saksbehandling.
Utrolig dårlig informasjon og dårlig samarbeid, og holder ting de ikke kan love!
Rask og imøtekommende kundeservice. Noe lavere enn forventet dekning ift kostnad på forsikring
Saken min ble behandlet veldig fort og hele prosessen var enkelt. Tusen takk for hjelpen!
Har fått god servise fra Fremtiden forsikring. Men under sist skade har Dere brukt firma Skadeallianse. Dette firma, skal aldri mer inn i mitt hus.
Har hatt en innbo sak pga overspenning hvor en rekke hvitevarer har gått istykker. Etter mye innhentet informasjon og raporter fra strømleverandør og elektrikkere må jeg vitkelig jobbe for å få dekt noe. Og ettersom alt har skjedd på forskjellig tidspunkt (spredt på 4 mnd), men med samme årsak, må jeg betale egenandel på hvert objekt. Til de som har litt peiling så er normal spenning i hus 230V, hos meg er høyeste målte 286V. Dette er selvsagt dokumentert i raport fra strømnettleverandør, og enda er det fryktelig vanskelig å få kundeservice til å forstå at dette er himla høyt. Og NEI, det er ikke normalt å sjekke spenninga hver dag. Har holdt på med denne saken i over en mnd, og har enda ikke kommet fram til noe. Meget skuffet over Fremtind Forsikring, og deres kundebehandlere.
Ok pris å rask saksprosess. Men dårlig behandling å backup hvis du opplever en dårlig utført oppretting som du prøver å reklamere på. Må selv fungere som takstmann å fagmann for å vise til dårlig utført arbeid å fremting backer deg ikke opp. Pris er viktigere en kvalitet. Du får ikke tilbake et produkt som er tilsvarende eller bedre før skade. Virker som verksted med billigst pris man blir henvist til.
Rask og utmerket service. Informasjon fra dere var meget god, enkelt å greit forklart. håper på like god service neste gang hvis det blir behov.