Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt på stell. Uansett. God service. Kort behandlingstid. Hyggelige kundemottakere. Alt man behøver på et sted.
Hvis alle som trenger hjelp får den samme hjelpen som meg så kan anbefale fremtid til alle.
Meldt inn skade ved to forskjellige anledninger. Behandleren finner alltid noe som ikke går under det forsikringen kan dekke
Var på veg hjem fra fisketur i Trøndelag. Fikk motorstopp på hjem vegen. Fikk ikke dekket hjemreise på reiseforsikringen.
Vi har opplevd Fremtind imøtekommende og effektive i flere saker, både på reiseforsikring og innbo. Anbefales
Det er enkelt å få kontakt med forsikringsselskapet. Jeg ble imponert over tiden de brukte fra de hadde fått saken oversendt å til oppgjøret var på konto.
Rask og god behandling. Forventet lenger behandlingstid.
Ble hele tiden oppdatert om saken pr Mail. Rask service
Gir raske svar og holder det de lover. Gode avtaler med andre bedrifter som gir fortgang i forsikringssaken.
Vi brukte innbo på en mistet og en ødelagt gjenstand. Snakket med et servicested som gav meg pris på reperasjon som jeg sendte til Fremtind. Fikk utbetalt pengene dagen etterpå.
Kjapp tilbakemelding, ble godt ivaretatt under hele prosessen.
Kjapp behandlingstid. Smertefritt oppgjør. Fint at allt kunne ordnes gjennom sparebank1
I stikkordsform: Lang ventetid på tlf Hyggelig saksbehandler Litt lite info om hva dere dekker Har alikevel en god opplevelse av dere som aktør😊👍
God servis og positiv forståelse av problemet,hurtig avgjørelse
Min datter fikk fuktskade på telefonen sin. Det gikk raskt å fylle inn skadeskjemaet. Planla først å sende telefonen inn til Care1, men da vi støtte på en Eplehuset-butikk på Norgesferien fikk vi ordnet det der. Dette gledet tenåringen stort. Butikkselger var på telefon med Fremtind som raskt ordnet formalitetene fra sin side. Opplevde Fremtind som effektive og tilgjengelige.
Kundebehandleren forklarte tydelig og klart, jeg var heller ikke klar over at jeg fikk dekket « tapte feriedager» som kundebehandleren gjorde meg kjent med. Forklarte fint også hva jeg må ta med HelseNorge.