Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Super Kasko er ikke super. Du blir lurt av en ivrig selger til å kjøpe den og når du trenger den sitter du tilbake med regningen selv (33.000,-)
Feil fra forsikringsselger, som denne innrømmer, medførte ekstrakostnad for oss på kr 7000. Selskapet tar ikke ansvar, så nå blir det ikke Frentind lenger.
Absolutt fornøyd med saksbehandlingen av skaden og viste kommunikasjon.Lån av leiebil gikk fort og greit
Sak 1: Veldig dårlige til å se, kommunisere og forstå. Har bla hatt fryser som ble ødelagt av torden og da ødelagte matvarer. Tok bilde av alt i fryser(masse fint kjøtt), men det ville de bare dekke litt av…..for en fryser skal ikke ha så mye kjøtt. En del prosenter skal være fisk og en del prosenter skal være grønnsaker. Spiser ikke fisk, og liker best ferske grønnsaker. Sak 2: Har campingvogn med fast fortelt og betaler full kasko. Nå har jeg i våres/senvinter fått vannskader pga veldig uvær. Tok kontakt med selskapet, men fikk et frekt svar at de ikke kunne hjelpe meg…..vogna mi er noen år og hadde eldest. Ja, det stemmer jo, men rart at det traff inn mellom21/2-25 og 31/3-25. Før og etter har jeg ikke sett sntydning til noe……og jeg skifter fuktbokser 4 ganger i løpet av vinteren…..
Det er bra man har forsikring men egenandel av bil er veldig dyrt.
Rask behandling godt utredet. Allikevel misfornøyd med resultatet
Rask saksbehandling. Hyggelig betjening. Godt oppgjør.
Rask behandling, ingen problemer. Alt ble bare ordnet.
Hurtig og besluttsom. God og konkret oppfølging. Virkelig en trygghet når situasjonen oppstår og trenger hjelp raskt.
Veldig fornøyd med rask kontakt og rask saksbehandling.
Fremtid fremstår som ett selskap som gjør det de kan for å slippe å betale ut på forsikringer. Kommer definitivt til å bytte til ett annet selskap hvor jeg betalte noe mer, men som faktisk var der for kundene sine.
Enkel og rask registrering av saker, hurtig behandling.
Rask behandling for hunden. Også for fremtiden er fremtind bra å ha.
God avatale med forsikring med rask oppgør så eg godt fornøyd.
Enkelte å bruke og den beste løsningen for en god forsikring
Dårlig kundebehandling, arrogante og legger ikke behandleres uttalelser til grunn i vurderinger. Kun sine synspunkt med manglende rot i virkeligheten. De skriver ikke under med navn slik at man kan få snakke med saksbehandler om spørsmål. Styr unna!