Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask prosess fra man melder skade til oppgjøret er gjort. Tydelige i sin kommunikasjon. Selvforklarende nettside og skjemaer.
Hyggelig saksbehandler og god oppfølging etter en bilskade, også en tid i etterkant.
meget fornøyd med saksbehandling og oppgjør det gikk nesten for fort, ble faktisk overasket da forsikringsaker bruker og ta tid annbefaler på det sterkeste Fremtind Forsikringen
Hjelpsomme folk som jobber der, raskt oppgjør. Veldi fornøyd .
Svarte på en mail å stilte spørsmål v innholdet. Ikke svar etter 5 dager
Enkelt å melde saken og laste opp dokumentasjon og god info om saksgang.
Rask tilbakemelding og oppfølging. Hyggelig telefonsamtale
Manglende sundt bondevett! Når vår handlemåte gjør at forsikringsselskapet sparer penger, opplever vi at de nekter å dekke påløpte utgifter vi har hatt underveis!
Veldig bra tar være på kundene deres jeg gsr hstt en veldig bra opplevelse med dere når jeg trengte hjelp og det setter jeg stor pris på de sorvisen dere har gitt meg
Jeg fikk god hjelp, av håndverker i forbindelse med vår skade og ble veldig fornøde til slutt
Flinke selgere, dårlig forsikringsselskap som har null interesse å innfri skadekrav. Styr unna.
Lett å finne frem til hvor jeg skulle finne skadeskjemaet, lett å fylle ut. Og raskt tilbakemelding
Vi opplevde raskt oppgjør og flink takstmann. Ble veldig godt behandla.
Jeg fikk veldig god hjelp fra alle sammen jeg snakket med. Det var god forståelse, rask behandlingstid og bra informasjon.
Greit å få pris ved forespørsel. Rask oppføging ved vannskade. Alle håndverkerne her i Tønsberg kom til avtalt tid ogg gjorde en kjempegod jobb. Veldig god oppfølging av prosjektleder fra Recover. Raskt oppgjør når arbeidet var ferdig. Mulighet for å gjøre egen innsats.
Raskt og enkelt skjema der behandlingstiden gikk veldig fort. Ingen problemer, utbetalingen på konto etter 3 dager fra skade var meldt.