Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler til slekt og venner bruk Framtind Som Forsikrings selskap Det beste jeg har hatt i alle mine 64år
Har hatt flere hendelser dei siste åra, Fremtid finner altid eit hull og noe å gjemme seg bak så dei slipper å hjelpe til økonomisk i situasjonen.
Fremtind har hjulpet meg gjennom alle saker jeg har meldt og jeg har funnet gode erstatninger til tingene som har gått tapt, og tingene som har blitt ødelagt har blitt fikset. Svært fornøyd med hvordan alle sakene er blitt behandlet:)
Rask og effektiv saksbehandling. De tar raskt tak i saken og er kundevennlig
saksbehandler bra Kunde behanling Oppgjør hurtig på konto
Det var en rask og effektiv saksbehandling på forsikringssak i forbindelse med sykdom i utlandet. Det tok knapt 5 dager fra jeg meldte inn saken til jeg fikk kompensasjon for det jeg hadde betalt.
Gikk veldig enkelt og få hjelp og saken ble løst uten noe problem.
Hurtig behandling, hurtig utbetaling og greie folk
Bra kundeservice Saken behandlet raskt. Lett kjema som innføres i
Veldig bra.Har ingen bemerkninger.Rask behandling.Meget hyggelig dame som jeg snakket med.
Greit selskap, men prisen ble for høy når man ikke har fordel av LO favør
Utmerket service og kort behandlingstid fra forsikringsselskapet.
Så hyggelig med medlemmer, de vær flinke å behandle kunder det gjikk veldig fort
Får det man betaler for, rask og god service. Hatt flere saker med framtind, aldri hatt problemer.
Ringte kundeservice, fikk råd på hva jeg skulle gjøre. Etter å gjort alle punkter, noen dager senere var pengene utbetalt til konto. Fikk litt sen tilbakemelding på behandling, men det viktigste var de hadde utbetalt pengene først og så beklaget for sen tilbakemelding.
PC verdt kr 12000,- som kunne bli reparert og var mulig å kunne skaffe original deler på valgte dem å ikke reparere og ga meg tilbud for å motta ca. Kr.1000,- Ikke noe å anbefale!