Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har brukt over et år på og finne ut hva min hund er allergisk mot. Dette resulterte i at vi fikk blankt avslag i vår sak. Ingen vellvilje når man ringer og fremlegger at pollen og andre allergier som kan bli oppdaget på blodprøve gir ikke gode resultater på vinteren.
Langt fra fornøyd. Det virker som det er datamskiner som er saksbehandlere. En blir behandlet respektløst.
Har hatt en del uhell på kort tid på både bil, hytte og andre ting. Har alltid fått god hjelp.
Jeg fikk rask og god hjelp. Jeg snakket med hyggelige funksjonærer . Men det meste foregikk på nett.
Hadde uhell med lommetyver i USA. Ble politianmeldt der. Kontaktet da Fremtind. Fikk fantastisk tilbakemelding og behandling av Fremtind. Solid selskap, takk.
Var uheldig å fekk brand i elanleg. Rask tilbagemelding at dette ble dækket av forsikring. Rask oppgjør med verksted
Noen stjelte sykkelen min, jeg fikk igjenn på forsikringen. Nå har jeg igjenn sykkel en uke senere :)
Bra nå en greide å få kontakt, men telefonisk er det vanskelig
Veldig fornøyd med å vente på telefon istedet for å fikse på nett. Nå kom det folk og fikset i løpet av en time. På nett ville responstiden vært mye lengre
Fremtind brukte 3 dager fra innsendt melding på tyveri av sykkel til saken var løst.Veldig enkelt og forstå alt på nett når man melder saken også.
Meget kjapp respons. Vennlig kundebehandler og kjapt oppgjør
Rask tilbakemelding og god forståelse i saken fram til nå, skaden er ikke utbedret ennå, men håper på at arbeidet snart er i gang
1. min første negative opplevelse var da jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde tegnet innboforsikringer på min leiligheter i Longyearbyen og i Tromsø. Da jeg besøkte NSF’s kontor i Oslo fikk jeg høre at disse kanskje kunne være blitt borte da selskapet skiftet dataselskap. Jeg tegnet da nye forsikringer straks. 2. andre gang jeg har en negativ opplevelse er i forbindelse med en fukt/vannlekksasje i huset mitt i Tromsø som ble meldt 15.februar 2015 hvor jeg nå har fått tilsendt vedlegg jeg ikke kan åpne via mac fordi det trolig er sendt fra en pc og jeg bruker mac. Jeg har sendt vedlegget i retur med beskjed om å motta det i et slikt format at jeg kan lese det.
Hjelp når du trenger det. Rask respons . Berget ferien.
Bulket bilen i parkeringshus. Tok kontakt med Fremtind og resten gikk på skinner. Kjappe avklaringer og hyggelig kundeservice. Vipps så var bilen som ny. Føler meg meget godt ivaretatt :-)
Tok lang tid før jeg mottok et beløp, fikk mange telefoner som etterlyste de samme spørsmålene