Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske på å svare! God kundeservice og helt topp alt sammen! Fortsett den gode jobben som dere allerede gjør! :)
Den hjelpen jeg fikk av saksbehandler var bare helt fantastisk. Dette har jeg aldri opplevd tidligere. Takker veldig mye
Min sønn fikk stjålet sin el-sparkesykkel fra oss. Dette ble ikke dekket av forsikringen. Liker det IKkE!
Imøtekommende, lyttende og rask tilbakemelding! Meget god service!
Rask og effektiv behandling av vår sak, Vi som kunde er veldig godt fornøyd med service og hjelpen vi har fått.
Har bare god erfaring med Fremtind. God behandling ved skade og hyggelig og forståelse av behandler.
Rask behandling av skaden. Oppgjøret ble overført til bank umiddelbart
Fornøyd med all hjelp jeg har fått etter at jeg ble enke…
Saksbehandler ringte tilbake etter ca. en time. Saken ble ferdigbehandlet over tlf. og beløpet var innregistrert på konto neste dag. Super fornøyd med saksbehandlingen.
Selv dansk politi er målløse over hvordan betalende kunder behandles. Fremtind er avskjediget og nytt selskap er engasjert
Grei pris. Ganske rask skadebehandling. Lese skademelding før man stiller spørsmål.
Er kanskje billige men man får det man betaler for. Kundeservice er elendig. Utrolig uproft - kan ikke grunnleggende skatteregler og prøvde å gi oss foreldre inntektsskatt på utbetaling av barneforsikringen. Tok kontakt med leder men kom ingen vei. Måtte engasjere advokat for å rydde opp. Da fikk vi plutselig brev om at de tok feil etter at skatteoppgjøret var sendt med beskjed om at vi måtte rydde opp med Skatteetaten selv.
Alltid vennlige og hjelpsomme for å løse et problem.
Kjekk kundebehandler og rask behandling, for å få dekket utlegget hos lege i utlandet.
Etter en kollisjon på E-18 med et rådyr ble bilen kondemnert. Jeg ble behandlet greit av Fremtind.. Men en nådeløs takstmann overkjørte meg som kunde.Taksten var veldig lav og oppførselen hans var fiendtlig og arrogant. Fremtind overlot all makt til den innleide takstmannen. Dette ble dyrt for meg.
Enkel og oversiktlig nettside. Effektivt saksbehandling. Kunne velge selv om hvor og hvordan vi ville levere inn den ødelagte telefonen.