Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig erfaring m innboforsikring og dårlig reiseforsikring. Det er min erfaring. Måten dere beskriver dekning i innbo er uforståelig og uklart! Og dekningen for reise er ikke bra nok. Jeg vurderer sterkt å forlate dere etter to dårlige erfaringer. En motorcrossbane ble stjålet . Den var plutselig ikke et sportsutstyr men i deres øyne et kjøretøy. En motorcrossbane er ikke et kjøretøy!
Styr unna! Ble instruert av kundebehandler på vakttelefon når jeg skulle melde skade til å bestille rørlegger for å befare skaden, bare for å bli sittende med regningen etterpå. Erstatningskravet ble forsåvidt avvist, og da ønsker de vel ingen kostnader selv for å befare dette. Håpløs kundebehandling både på vakttelefon og epost i etterkant.
Etter å ha meldt fra til Fremtind om vannskade, gikk det kort tid før det kom en mann og så på den. Deretter kom raskt flinke og hyggelige fagfolk og utbedret skaden til min fulle tilfredsstillelse. Jeg vil takke Fremtind for deres gode behandling av skadesaken min og for at de sendte de beste fagfolk til å utbedre skaden!
Topp service og rask behandling av saken. Får alltid god informasjon og forståelige forklaringer om hvordan man skal forholde seg i saken.
Først kom « Hans», med enorme nedbørsmengder, og vannet sto så høyt som 1,5- 2 m i kjellerboden. Da Brannvesnet og borettslagets pomper hadde fått fjernet dette, kom det en ny oversvømmelse noen dager senere. Jeg kan ikke få fullrost Fremtind Forsikring nok, for måten de taklet alt på. Hyggelige ansatte som ordnet opp på en ryddig og imponerende måte. Samarbeidet veldig godt med meg underveis da kondemneringen var klar. Hver enkelt ting ble fotografert, taksert og de ringte og og gjennomgikk ting for ting med meg. De spurte hele tiden om jeg var enig i hva hver ting var verdt. De ringte også rundt til de jeg hadde kjøpt tingene fra, for å få riktig pris. Jeg er mektig imponert over hvor grundig de gjorde jobben, og hvor hyggelig hjelp jeg fikk.
Uhell med hvitevare og fikk raskt hjelp med løsning.
Vi er veldig fornøyd med forsikringselskapet, rask og god service 😉
Fornøyd med forsikring og ssksbehaler er hyggelig. Gir rask svar.
Vi rakk ikke flyet pga en flom. Neste dag var flybilletten 600% dyrere, men reiseforsikring betalte billettene.
Hadde ulme brann i ei seng, men fikk ikke dekt noe på forsikringen.måtte være åpen flammer før man fikk dekt noe. Det synes jeg er litt feil.må da være bedre å få dekt noe etter en ulme brann, istede for en brann som kunne endt i tragedie. Får jeg noe tilbake melding på ?
Rimelig forsikring. God kundebehandlig og rask behandling etter skade.
Godt fornøyd med hele saksforløpet Raskt oppgjør
De få gangene jeg har hatt behov for hjelp fra dere, har jeg blitt møtt med utmerket service og hjelp.
Rask og ryddig saksbehandling, veterinæren er også fornøyd.
Hyggelig mottagelse. Rask og effektiv gjennomgang av saken. Svært godt fornøyd!
Greit oppgjør når skade skjedde, ikke hatt store uhell.