Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 29 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
2737
551
221
222
631
Sorter omtaler etter
Viser av 4362 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Magnhild S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Jeg er fornøyd med behandlingen jeg fikk"

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk. Saken ble behandlet raskt. Har ingenting å bemerke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig erfaring så langt"

Da jeg var for ærlig i min sak, tok for lite i summen på forsikringen, men vet det til neste gang... En erfaring rikere... Kanskje

Lynvingen B. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God dekning og rask behandling"

Reiseforsikringen har generelt meget god dekning, og det var forbausende rask behandling av min sak!

Shirin T. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fikk ikke tilbake enda situasjonen er meget usikker"

Fikk ikke noe refusjon enda situasjonen er meget ustabil i Lesvos, Hellas. Jeg skulle i utgangspunktet være frivillig i Lesvos, men organisasjonen kansellerte aktivitet pga sikkerhet. Dette brevet ble sendt videre til forsikring. Fikk i svar at siden utlendingsdirektoratet ikke hadde nevnt noe så var det 'greit' - synes ikke dette er riktig,...

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Positivt overrasket"

Enkelt og greit oppgjør. Hadde ikke trodd forsikring gjaldt gammel, knust Ipad, men det gjorde den👍

Steinar K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hjelp når vi trenger det"

Det er alltid en hurtig og saklig tilbakemelding. Medarbeidere som er kundevennlige og vet hva vi ønsker å formidle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra!"

Som førstegangs innmelder av skadetilfelle fikk vi en grei oversikt over fremgangsmåte. Dette var et innbrudd som først måtte anmeldes hos politiet før vi gikk videre. Videre melding av skade og oppgjør var smidig og meget tilfredsstillende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"2 typer forsikring, en før og en etter skade!"

Hadde nokk en gang glemt å lese de hundre sidene med små skrift, dere vant igjen og slapp og utbetale noen forsikrings sum til forbruker.

Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Liten forståelse av kundens opplevelse i skadeforholdet"

Styr unna Fremtind Forsikring. Her er det liten skrift som rår. ingen forståelse av saken, til tross for støtte av medisinsk sakkyndige.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Steinar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd med LO Favør og Fremtind Forsikring."

Hadde en forsikringssak med Fremtind Forsikring gjennom mitt Lo-medlemsskap og LO Favør. Fikk ryddig og profesjonell behandling av saken min.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kundeservice"

De er flinke til å se deg som kunde og servicen er bra:) reiseforsikringen kunne kanskje dekket at hvis et crew plutselig må ha sovetid, og en bruker 2dager hjem fra reisen uten koffert (da den er sjekket inn) i stedet for 11 t..

Alv K. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super service og kundebehandling."

Forsikring som virker når du trenger det. Enkelt meldingssystem på nett, fantastisk rask behandling og raskt oppgjør. Å komme i en situasjon som gjør at man må benytte forsikringen er aldri noe man ønsker, derfor er det ekstra positivt å oppleve at forsikringen du har betalt gode penger for virker akkurat som vilkårene sier, flott opplevelse.

Anfinn O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tilfredshet"

Behandlingen av saken og tiden det tok før jeg fikk beskjed om utfallet var 2 - 3 dager. Meget fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling og god service"

Etter å ha sendt inn informasjon på nettsidene ble jeg kontaktet av saksbehandler som bad om utfyllende informasjon og forklarte hvorfor det var behov for dette. Saken ble behandlet i løpet av kort tid, og jeg fikk en personlig henvendelse om hva som ble resultatet og en tydelig begrunnelse på bakgrunnen for konklusjonen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bedre oppfølgning"

Skuffet over servicen. Etter utskriving fra sykehuset og til jeg var hjemme. Måtte jeg betale alt av mat selv, det gjaldt også på flystrekkningene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dekker niks, nada, null og ingenting"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekker nesten ingenting i innboforsikringen. Alt som man ikke har kvittering på blir ikke dekket. Fører til at antikviteter og annet som er vanskelig og dyrt å erstatte faktisk ikke dekkes.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skademelding via nettbank"

Ingen mulighet til å spesifisere hendelsesforløp. Avvist sak pga dårlig oppfølging og for dårlig dekning i forsikring. Hadde fått et annet utfall ved oppfølging.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Sykehus pr ekspress"

Pådro meg matforgiftning i Marokko. Tok etter hvert e-postkontakt med forsikringsselskapet en sen kveld. Da jeg våknet, lå det allerede svar der. Jeg skulle bare henvende meg på angitt sykehus - rent, pent og vestlig - der de nå ventet meg. Ble undersøkt, fikk antibiotika, og ble bra, så jeg kunne reise de tre timene til flyplass og videre hjem til planlagt tid, uten å risikere noen fadese. Jeg ble ikke bedt om penger en eneste gang. Veldig fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"FANTASTISK"

Alt gikk fort og greit. Hyggelig og god informasjon når jeg kontaktet dem. Rett og slett å anbefale😊

Anne B. S. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ringt ikke tilbake, men fornøyd det ordnet seg"

Rask behandling. Er ikke flink å formulere meg. Det eneste som irriterer meg er å høre på alle tall e må trykke å så kjem e inn på meny så ny meny trykk igjen. Det er for langt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Knust telefon"

Sak avsluttet uten at jeg har fått beskjed eller kan lese meg til hva som har blitt besluttet. Ser ut som innboforsikring er lagt til grunn istedet for reiseforsikring. Uklart hva som er riktig her.

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Et raskt og ryddig forsikringsselskap"

Enkel fin nettside for å melde skade. Rask og effektiv behandling av sak. Har denne forsikringen gjennom min LO-avtale. Oppgjøret gjaldt en liten skade, ikke stor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikringsoppgjør"

Veldig tilfreds med saksgang og oppgjør, var til og med oppgjørskontoret som etterlyste fortgang i saken, da vi ventet på faktura fra verksted etter en maskinskade på traktor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tyveri i utland"

Ble frastjålet verdier i et leid hus i Spania for 40-50 tusen. Fremtid tilbakebetalte 9 tusen. Styr unna, for noe j#%la søppel! Betal heller litt mer og ha bedre dekning. Daglig leder sitter på toppen og skummer fløten og tar ut store utbytter!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Behandling av sak"

Fremtid forsikring foretok en meget rask og effektiv behandling av min skademelding og jeg er svært fornøyd.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR