Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ting som man forventer en reiseforsikring dekker og som vilkårene omfatter har sakbehandler sin egen tolkning av og avslag blir gjort på feil beslutningsgrunnlag. Slitsomt å bruke tid på å føre en unødvendig klage, men det må vi nå. Forventet et enklere skadesppgjør.
500kr for to dager.Dårlig vær/ras i forbindelse tur til sykehus (Hammerfest) To overnattinger på hotell.
Fremtind med LOfavør avtalen framstår som et bra alternativ både før og etter skade
Bra, alt ble gjort som forsikrings dokumentene sa, kanskje litt mere oppdatering under saken, ellers veldig fornøyd.
Gode priser og meget bra service. Rask respons på spørsmål og endringer.
Glimrende selskap , gode priser og veldig bra kundebehandling
Dekker sjeldent skader, fraskriver seg alt ansvar og opptrer arrogante på kundeservice.
Veldig rask behandling og utbetaling etter skade på dusjdør
Har ikke trodd at jeg skulle få svar så fort . Veldig fornøyd.
Veldig frekke kundebehandlere! ingen oppfølging underveies. Det ble sendt flere e-poster uten å få svar. Når du ringer får du ikke noe informasjon om status i saken. Saken min er blitt behandlet i snart tre måneder istedenfor 1-2 uker som Fremtind lover. Det verste forsikringsselskapet jeg har hatt.
Ryddig saksbehandling. Totalt så er oss meget godt fornøyd med selskapet.
Fikk raskt svar, og vi er fornøyd med erstatningen
Tok raskt tak i innmeldte skade. Ble raskt kontaktet av selskap og takstmann
Saken ble behandlet fort og oppgjøret stod på konto etter to virkedager.
Jeg har ingen ting å utsette på oppgjør fra forsikringene til LO favør. Enkelt, ryddig og raske oppgjør. :-)
Fremtid en veldig nettbasert. Jeg liker å handle på nett og liker automatiserte løsninger. det er god service med gode nettløsninger. Men når man trenger det, er det umulig å få kontakt. saksbehandler gir 0 oppfølgning. Jeg har aldri opplevd lignende i mitt liv og bytter i dag selskap