Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi fikk en rask og topp behandling for vår bilskadesak hos Fremtind 🌹både behandlingstid og oppgjør var helt topp👍🥰
Vi er midt i en reiseforsikrigssak med Fremtind, hvor Fremtind konkluderte på feil grunnlag og gir avslag, uten videre dialog eller å kontakte oss for mer utfyllende informasjon
Meget fornøyd med hvordan Fremtind håndterer skadeoppgjør. Alt har fungert i de få sakene vi har hatt med selskapet. Litt vanskelig å få kontakt på telefon, men kommunikasjon på nett og e-post fungerer fint.
Dere har hjelpet når ting har oppstått under reisen æ har hatt
Har beskrevet sist aak allerede og kommentert en noe mangelfull portal. Vedr dyreforsikring så fungerer den bra, men den dekket ikke alle utlegg jeg hadde ved skade på hund. Mvh Jørn
Beste forsikringen. Kjap behandlingstid og ikke noe rot
Svært rask og ryddig - og vennlig tilbakemelding og oppfølging!!
Godt tilrettelagt og rask avgjørelse av skaden og det jeg hadde rett på
Trivelig og forståelsesfull, fikk god hjelp til det jeg trengte hjelp til👍
Det var enkelt og greit å skrive skademelding på nettsiden. Rask respons og meget godt utført arbeid fra verkstedet.
Supert selskap, har ikke hatt noen problemer med dem 😊
Knust mobiltelefon Fikk ny som erstatning. Veldig fornøyd
Er skuffet siden jeg ikke fikk medhold i erstatning på mine ringer som var meg så kjær. Forstår at tyveriet var spesielt, men dette var i mitt hjem og derfor veldig vondt når noen stjeler fra deg. Hvem , hvorfor og hvordan burde ikke bety noe, ringene er borte.
God komunikasjon mellom meg som kunde og forsikringsselskapet.
Rask og profesjonell behandling av innmeldt skadeskutt.
Arrogant saksbehandler som ikke forstår når akutt skade oppstår og viser til unntak som ikke er relevant.