Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 29 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
2737
551
221
222
631
Sorter omtaler etter
Viser av 4362 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Vannlekasje"

Rask tilbakemelding, rask til å sjekke skaden. Tok litt tid før alt var ordnet. Dette, fordi det var desember og stor pågang. Flink og hyggelig snekker. Gjorde pent arbeid og ryddet etter seg.

Bjørn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vannskade etter elendig utført rørlegger-abeide"

Ubeskrivelig dårlig kundeservice. Etter slett utført rørlegger-arbeid. Helt klart at rørlegger ikke har utført kvalitetssikring av egne arbeider. Oppdaget lekkasje etter fem dager. Benkskap på kjøkkenet, og himling i tilstøtende rom i kjelleren har vannskade. Det virker som om saksbehandlere til dette selskapet har svært lite kunnskap om bygninger. 🤔

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Saksbehandler"

Ble syk i utlandet fikk hjelp der. Når jeg sendte inn kravet etter ferien, fikk jeg plutselig penger på konto selv om jeg ga beskjed om at jeg ikke godtok denne erstatningen. Har prøvd i 4 mnd å få svar på div spørsmål, har fått på noen ikke alle. Ser ut som om forsikringen haler ut tiden med vilje for at jeg skal gi opp. Jeg har ringt sendt mail mange ganger for å få svar, uten at det hjelper. Holder forsatt på med saken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Reiseforsikring hos SR-bank (Fremtind)"

Hyggelige medarbeidere men bærer preg av mye rot. Blir ikke oppringt på tilbakering når man har skade og åpningstidene er korte. Ingen som kan sjekke status på saker med mindre man kan sitte som nummer 18 i kø og vente. Veldig lett og få forsikring her. Da er det aldri kø.. De er i tillegg rimelige på pris👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra service"

Raskt, effektivt og enkelt. Liker at det er et valg om kontantoppgjør eller gavekort hos relevant nettbutikk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lang saksbehandling ved skade"

Over 1mnd saksbehandling på en enkel skade. Verdien var ukjent for selskapet og de brukte lang tid på å hente inn fagkyndig vurdering

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"liten forståelse"

Pass på å ringe sos København ved event skade. Gjør ingen ting selv. Det straffer seg for da dekkes ingen ting.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Svært fornøyd kunde."

Rask, vennlig og imøtekommende behandling av meg som kunde, saken ble løst lynraskt og pengene kom inn på konto innen kort tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget godt og hjelpsomt forsikringsselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde skade på bil etter en tur. Var borti autovernet og fikk skade. Sendte inn skjema og fikk svar omtrent umiddelbart. Hadde kontakt med bilverksted i forkant og underveis. Deres oppfatning var at mitt forsikringsselskap var et meget OK og seriøst selskap. Klarte meg uten leiebil i tiden uten bil da denne var på verksted.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Trygg, tillitsskapende og rask behandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lite ventetid når jeg ringte, sterk og klar saksbehandler som raskt fikk ting til å skje. Skade inspektør var hyggelig og fortalte meg realiteter om skaden og veien videre for min del. Rask behandlingstid mellom første kontakt med forsikringsselskapet, til oppgjør var på konto. 👍

Catherine A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Beste en best"

Det var rask for å behandle saken min, hjelpe meg å forstår mye bedre om hva jeg kan gjøre hvis jeg har annerledes saken som trenger behandling, fordi jeg lurte på min sykkel som var stjålet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tidkrevende og forvirrende."
2 syns denne omtalen er nyttig

Snu, ikke tenk på det en gang. Jeg kan akseptere at man får avslag, men ikke at man ikke får en forklaring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Alt har vært positivt. God hjelp"

Fra vi meldte skade til arbeidet var ferdig utført av håndverkere har vi bare positive opplevelser. Alt har gått på skinner. God informasjon i alle ledd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Egeninnsats"
2 syns denne omtalen er nyttig

Husk at man ofte har krav på penger for egeninnsatsen man legger ned, type opprydning, rengjøring og slikt. Dette blir ikke automatisk dekket, og man bør etterspørre det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hell i uhell :)"

Vi hadde et mindre uhell med bilen. Fremtind fikset saken for oss, og vi fikk leiebil på dagen. Verkstedet reparerte opp bilen, og den ble som ny. Veldig godt fornøyd med saksbehandlingen og informasjonen underveis.

Ramazan A
Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Nekter å betale når det gjelder heltregulv!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det spiller ingen rolle hva slags av gulv jeg har hjemme, skadet er skadet. spesiel vannskadet på tregulv må fikses. Forsikring er forsikring. Dei må fikse uansett, derfor betaler vi til dei!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Middels"

Er meget fornøyd med bil forsikringen, da fungerer alt som det skal. Men har hatt en vannskade i huset og da fungerte ingen ting, meget missfornøyde med hvordan det ble håndtert OG hvor lang tid det tok.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Det tok 2 måneder for å få ferdig oppgjør, måtte ringe til takstmann flere ganger, saksbehandler gidder ikke å ringe takstmann, saksbehandler på løsere vil ha kvittering på alt. Så styr unna denne forsikringen. De gir lite erstatning.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tyveri som Fremtind Forsikring mener er glemming eller misting."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble frastjålet pengepungen min på Kastrup. Jeg visste jeg hadde lagt den i veska da jeg kommenterte til min mann «nå legger jeg pungen i veska». Dette fordi han hadde kommentert at jeg gikk med den i hånda. Deretter åpnet jeg ikke veska før vi var hjemme, og da var pungen borte. Den ble funnet på Kastrup uten pengene. Så lenge jeg ikke har vitner, bilder eller en hendelse sier de at jeg like så godt kunne mistet eller glemt den. Jeg vet jeg la den i veska fordi jeg kommenterte mens det ble gjort. Ingen tillit til dette forsikringsselskapet. På alle tilbakemeldingene ser jeg at jeg der er i «godt selskap». .... og så tar jeg godt vare på tingene mine og er ingen løgner fordi jeg var uoppmerksom et øyeblikk. Fremtind vil nok kjenne igjen historien her, men jeg står for det jeg har skrevet. Jeg skulle også gjerne visst hvordan noen kunne åpne veska mi som jeg hadde rundt livet, ta ut pungen og ha igjen glidelåsen uten at jeg oppdaget det. Det føles ekkelt.

Åsa R. M. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra service"

Nøjd med forsikring så her langt. Hade ønsket man kunde høyne forikringa da hade man betalt høyere premie.

Harald U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fagbevegelsen"

Da LO i sin tid ville tegne omfattende avtaler for de LO organiserte skapte det stor strid. Det gjaldt riktig nok Kollektiv Hjem først og fremst, men at LO organiserte kan tilby sine medlemmer LO Favør er en god ting også for oss som er pensjonister. Fremtind og LO må ha gode relasjoner.

Harald N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Selskapet anbefales, har vært her i mer enn tre tiår. Alle andre selskap har prøvd å gi meg samme."

Alle de andre selskapene har prøvd å overgå Fremtind i dekning og pris på er pakke på 5 forsikringer, de kan ikke konkurrere.

Elbjørg B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Selskapet har ikke lenger lokal kundekontakt slik som tidligere, og dette gir dårligere kundebeh..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet har ikke lenger lokal kundekontakt slik som tidligere, og dette gir dårligere kundebehandling. Ved større skader benytter selskapet takstmann og konsulenter i sør Norge, og beregner erstatning ut fra fotografi eller annen beskrivelse.

Anne T. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God og rask behandling på forsikringssak"

Jeg fikk rask kontakt med representant hos Fremtind forsikring, og fikk svar på hva jeg måtte gjøre før jeg fikk saken behandlet. Etterpå fikk jeg forsikringsoppgjøret raskt.. utbetalt på min konto.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Kjapt besvart"

Kjapp håndtering og avklaring av saken. Konklusjonen i saken bar preg av samme konklusjon som flyselskap uten å vurdere de faktiske forhold.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR