Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og forståelsesfull saksbehandler. Kjapp hjelp i en utfordrende situasjon!
Er ikke fornøyd med kundeservice. Kommer til å bytte forsikring selskap. Anbefaler ikke selskapet
Enkel innmelding av sak på web. Enkelt og greit å legge inn vedlegg som gjør det enklere for saksbehandler
Beklageligvis sur saksbehandler som ødelegger for selskapet. Ok at man ikke får oppgjør, men minimum må være å svare ordentlig ved kontakt
Enkelt og oversiktlig å melde skade. Rask behandlingstid. Fint å kunne velge produkter, kontantutbetalinger eller gavekort ved oppgjøret.
Oversiktlig, noe treig med behandling av saker. Men har ingen kunnskap om tid fra andre selskaper.
Veldig lang behandlingstid av ei sak. Prøver å vri seg unna betaling. Vanskelig med oppgjøret. Aldri meir Fremtind. Vi bytter forsikringsselskap nå.