Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke til å stole på når en faktusk har behov for den hjelpen en betaler for.
Dårlig erfaring: Alt for dyrt Fikk ikke dekt skaden på klær via reiseforsikring. Hull, rift er ikke gyldig skade.
Prøver seg på Utmattelsesgreia...ikke svare,eller få snakket med saksbehandler = kunden gir seg nok snart... tror de
Har sendt inn klage. Fått nytt/brukt produkt i retur. Må ladde oftere,og tlf var ikke sletta fra forrige bruker/eier. Utrolig dårlig å ikke få tilbake like godt produkt som man har forsikra
Bruker 3mnd å behandle en sak. Uheldig å ødelegge den. Vanskelig å få hjelp. Og saksbehandlere er helst ikke tilgjengelig.
Enkel måte å legge saken inn i portalen. Fikk raskt svar og saken ble avklart like raskt
Ble påkjørt av bobil på Fjord Line til Stavanger. Etter å ha kontaktet Fremtind tok de kontakt med Viking redningstjeneste og ordnet med leiebil fra AVIS. Takstmann konstaterte at bilen var totalskadet. Siden vår bil var under 3 år og at vi hadde Toppforsikring kunne vi bestille tilsvarende ny bil.