Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig rask og automatisert behandling av saken, men enkelte forklaringer/eksempler i skjemaene man fyller ut kan definitivt bli bedre. Siden man må logge inn for å få registrert et krav skikkelig, så kan det også være en ide å få bedre innkorporert hva som blir dekket av hver forsikring.
Ryddig kundebehandling. Effektivt. Har ikke noe å som må forbedres.
Veldig fornøyd med alt. Hyggelig folk på telefon. Ordnet alt raskt over telefon. Jeg er fornøyd.
Når papirer ble innsendt gikk det fort å få tilbakemelding.
Meldte skadesak, både ulykke og materielle skader. Rask og god oppfølging av saken.
Fikk ikke forklare meg, følt meg ikke velkommen, veldig dårlig. Tok ikke kontakt med meg i det hele tatt som hun lofffte hun skulle, ringe etter litt fikk plutselig mail at saken var avslått men at jeg kunne klage, orke ikke å sloss mot dere.
Har forsikringer gjennom NOF. Her trodde jeg at PC var forsikret når man var i intops, dette viste seg og ikke stemme.