Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tror den er litt for kostbar, bør være billigere. Derfor ønsker jeg å undersøke tilbud fra andre selskap.
Tar kontakt på E-post, men får ikke svar. Ved skadeutbetaling er det ingen informasjon eller forklaring på utbetalingsbeløpet. De utbetaler bare en lite prosent av skadebeløpet.
Trist at de har verdens søteste ansatte på innsalg (sparebank 1) når ikke siste leddet gjør noe annet enn å trene saken din om ulykken først er ute. To ganger har vi vært uheldige etter fusjonen og begge gangene har vi blitt trenert til de grader. De krever dokumentasjon langt ut over det som både er rimelig og nødvendig. Det var ALDRI slik før fusjonen! Her har de et totalt forbedringspotensialet!
Har ved flere anledning opplevd at selskapet ikke responderer raskt nok ved skader. Man har sågar ikke tatt kontakt når det har vært særs nødvendig. Dette er meget dårlig.
Bruker de grunnet LO favør men bytter reise også til et annet selskap som jeg har gjort med bilen. De krever stadig nye dokumenter som er vanskelig eller umulig å få tak i, f eks PIR fra en flyplass langt borte. Brukte tre uker på å behandle og dekker under halvparten.
Skade på motstrømsanlegg til basseng. Saksbehandler som hverken forstår eller viser vilje til en fornuftig kommunikasjon.
Vært trofast kunde i Sparebank 1 SMN i flere år. Har nå flyttet alt etter å ha blitt behandlet utrolig dårlig i to saker jeg hadde sommeren 2019. Endte med å få utbetaling på kun 3000,- når det var verdier til over 15000,- sammenlagt. De henviser til avtaledokument som er så diffuse at de knapt forstår dem selv. Hold dere unna. Kyniske, lite imøtekommende saksbehandlere også. Kunne man gitt 0 stjerner, hadde de fått det.