Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den digitale løsningen er til hinder for et effektivt saksframlegg
Føler at forsikringsselskapet har tiltro til meg som kunde. Innmelding av skader på bil er veldig lettvint. Eg svarer ærlig på spørsmål i skadesaker og da går saksbehandlingen veldig effektivt og er godt opplyst. Hadde det ikke vært for at de bruker AVIS som leiebilselskapet kunne eg gitt en 5 stjerners skala. Å få en leiebil som lukter "våt hund" og er heller slitt, er ikke noe gøy å kjøre i over 2 uker.
Når det gjelder reise forsikring så fungerer det bra
Utmerket kundebehandling. Veldig bra med fortløpende oppdatering på SMS. Anbefales.
Kort behandlingstid, rask tilbakemelding og enkelt å melde skade.
Har vært fornøyd kunde i flere år . Rask tilbakemelding og raskt oppgjør
Intet å bemerke negativt. Oppgjøret gikk smertefritt.