Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt svært liten kontakt med forsikringsselskapet fordi eg sjeldan har brukt forsikring.
Ikke behjelpelig når skade oppstår, ansvarsfraskrivelse er rette ordet
Gode priser. Raske behandlingstid. God oppfølging.
Jeg syns egenandelene er svært høye. Det er bra servise og hyggelige folk hos dere men det en får i erstatning står ikke alltid i stil med hva det koster og kjøpe tilsvarende.
Fremtind er kun opptatt av å selge, ikke bistå kunden ved behov. Måtte selv ta opp saken med Statens Vegvesen (skade på dekk etter hull i veien).
Effektivt og høflig. Ingen unødvendig prat. Kurante spørsmål.
Rask behandling og oppgjør. Skademelding lett å forstå og rask svar