Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med saksbehandler. Klar og tydelig. Viste hva hun snakket om. Følte meg sett og hørt
Sønnen vår var uheldig, slik at IPaden hans ble helt ødelagt. Fra vi tok kontakt med forsikringen på nettet og til vi hadde fått en helt ny iPad - så tok det kun 2 virkedager. Kjempe god service. Jeg anbefaler denne forsikringen for alle.
Proff kundebehandler. Jeg er medlem i Fagforbundet. Jeg har betalt egenandel, produktet ble reparert.
Dere kom raskt og var fort ferdig med jobben, så det er jeg glad for.
I de tilfeller jeg var i kontakt med selskapet, fikk jeg rask respons, god service. De var der for meg, og det er viktig i slike saker. Eneste minuset jeg erfarte, at jeg måtte etterlyse opplysninger om og i saksgangen.
Vil gjerne anbefale dere til andre som det er aktuelt for. Det er gunstig med rabatt når man skal ha flere forsikringer. Samarbeidet har vært veldig bra.
Har ingen positive ting å si.Komme ikke til å anbefale detta til noen.Hadde veldig dårlig erfaring etter jeg brakk armen i New Zealand.