Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde motorhavari og fikk kontakt med forsikring rimelig fort. Blei godt ivaretatt. Anbefalles
Hyggelig og effektiv kundebehandling. Rett på sak, alt løste seg raskt.
Jeg har hatt mine forsikringer i selskapet siden 1975 og opplever at det er blitt mindre imøtekommende. Jeg hadde en skade på uthus/skur i desember 2019 hvor jeg måtte purre på selskapet i 1 måned før de reagerte å sendte en takstmann. Jeg hadde flere kontakter med forskjellige saksbehandlere uten å ha følelsen av at jeg ble tatt på alvor. Hadde ikke jeg purret på selskapet tror jeg ikke det hadde skjedd noe. Hadde selskapet reagert når jeg meldte inn skaden med bilder hadde det blitt et annet utfall. Til slutt fikk jeg litt erstatning for utstyr som sto i uthuset, men ikke noe for bygget pga rot og trenering av selskapet. Mvh Stein Gulsrud
Ingen komplikasjoner ved oppgjøret, med unntak av litt lang saksbehandlingstid.
Etter å ha ventet i over 5 mnd. på avklaring på en corana rellatert erstatning, hadde jeg kontakt med en utrolig bra saksbehandler som løste saken til min fulle tilfredshet. Fremting forsikring anbefales.
Proff og seriøs. Blir tatt på alvor, og aldri noe problemer i en Evt skadesak
Seriøs forståelse når ulykka først skjedde, anbefaler fremtind innbo forsikring, første gang brukt innbo forsikring på mere enn 20 år.