Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke kontakt med rette saksbehandler som hadde min sak.Prøvde minst 29 ganger
Vi har kun hatt 3 saker fra det var sp.bank 1 forsikring til det ble Fremtind. Vi er veldig fornøyd med sluttresultatet i alle sakene.
Tilbakering fungerer ikke - tilnærmet umulig å få snakke med en saksbehandler. Stort potensialet for forbedring. Dårlig grunnleggende undersøkelse om eksisterende kundeforhold ved melding om skade. Skjerp. Imøteser svar / kontakt.
Er godt fornøyd med Fremtind forsikring. Har ikke noe å klage på.
4 timer fra å melde skade på nett, til oppgjør på konto!!
Min erfaring er at jeg ved 5 anledninger har blitt påkjørt av andre, 4 ganger når bilen stod parkert, i alle disse tilfellene fikk jeg meget god hjelp av Fremtid
Aldri hatt behov for utbetaling,men har til nå vært fornøyd med pris og kundeservice.