Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har kun hatt 3 saker fra det var sp.bank 1 forsikring til det ble Fremtind. Vi er veldig fornøyd med sluttresultatet i alle sakene.
Tilbakering fungerer ikke - tilnærmet umulig å få snakke med en saksbehandler. Stort potensialet for forbedring. Dårlig grunnleggende undersøkelse om eksisterende kundeforhold ved melding om skade. Skjerp. Imøteser svar / kontakt.
Er godt fornøyd med Fremtind forsikring. Har ikke noe å klage på.
4 timer fra å melde skade på nett, til oppgjør på konto!!
Min erfaring er at jeg ved 5 anledninger har blitt påkjørt av andre, 4 ganger når bilen stod parkert, i alle disse tilfellene fikk jeg meget god hjelp av Fremtid
Aldri hatt behov for utbetaling,men har til nå vært fornøyd med pris og kundeservice.
Alt høres veldig bra ut når du tegner forsikring, men hvis du må kontakte de pga noe finner man fort ut det ikke er så bra. Kundeservice kan de ihvertfall ikke. Dypt sjokkert over hva de presterer å si. Lite profesjonelt.