Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kommer med et regnestykke vedr. erstatning som overhodet ikke stemmer med virkeligheten, helt ulikt det som jeg sendte inn. Alt for at de skal slippe å betale noe erstatning. Trodde forsikring var for å hjelpe/støtte når uhell/tyveri/skade skjer. Betaler jo tross alt for forsikringen.
Hadde DnB og var veldig fornøyd, men når Fremtinds vilkår trådte i kraft og DnB opphørte ble forsikringens vilkår svært mye dårligere. Jeg har nå nesten ikke dekning igjen. Dette opplevde jeg at jeg ikke ble godt nok opplyst om. Folkene som jobber der har imidlertid alltid vært veldig hyggelige.
Rask behandling og oppgjør. Hyggelige medarbeidere.
Synes behandling av saken ble raskt utført, når forsikr.selskapet mottok opplysn. som trengtes .
Syns bare det er dårlig at en betaler på forsikring hver måned og når noe blir ødelagt så gjelder det ikke for det.
La inn skademelding på nett veldig rask behandling
Meldte skade på bil, fikk sms etter kort tid (samme dag) at forsikringen dekker skaden, samt informasjon om verksted og leiebil. Veldig raskt, veldig effektivt - den absolutt beste prosessen for min del. Anbefales!