Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok ei uke fra jeg var uheldig, og til jeg hadde nytt kamera i hus. Imponerende kjapt.
Treg saksbehandling. Hyggelige telefonstemmer som var veldig positive, men uten at ting skjedde. Bør ha flere saksbehandlere.
Hatt bilen inne til rep etter skade, der eg var uheldig. Fikk time nesten på dagen, med kundeservice. Litt slark på info underveis i behandling av skade og sak, eller ganske nøgd med fremtind som forsikringsselskap!
God kundebehandling, raskt og god hjelp gjennom hele prosessen.
Kundekonsulentene i et forsikringsselskap bør være opplært til å være mer respektfulle når de tar imot skademeldinger fra kundene sine, enn hva dette selskapet leverer.
Raskt skadeoppgjør når uhellet er ute. Var uheldig å knuse brillene mine, sendte inn skademld og oppgjør for nye briller kom dagen etter.
Fikk avslag først etter et utfyllingsskjema, men tok videre kontakt med kundeservice. De ordnet opp etter noen dager, og pengene kom fort inn på konto. Fikk ikke utdelt «full pott», men jeg er likevel fornøyd. En god opplevelse alt i alt.