Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God forsikring med rask behandling! Enkelt å komme gjennom på tlf og hyggelig kundebehandling.
Betaler gladelig for forsikringer fordi jeg har alltid ment at dette noe alle burde ha. Men når jeg plutselig trenger hjelp med en ødelagt gjenstand i hjemmet så får jeg bare beskjed at den er ødelagt på feil måte. Hadde jeg mista tørketrommelen ned fra et tak så hadde jeg fått hjelp men ikke dersom den ble ødelagt av forsiktig bruk
Vi rakk ikke være lenge hos Fremtind Forsikring før ene hunden vår måtte opereres hos dyrlegen. Siden vi var så nye kunder var jeg litt bekymret for dette, men hele opplevelsen var knirkefri, og hunden er frisk og rask ☺️ Før dette har jeg hatt noen samtaler med de på kundeservice i forbindelse med å flytte forsikring, og de er kjempehyggelige. Og nå, med litt mer enn kommunikasjon med kundeservice , kan jeg si at det er svært ukomplisert og føles veldig veldig trygt å være kunde hos Fremtind forsikring ☺️
Jeg ble frastjålet ved for 20 000 kroner stablet på 20 paller. De nekter å erstatte siden hver pall er under egenandel. Jeg har hørt at de bruker samme argumentasjon ved annen skade og sier at de trekker egenandel for hvert rom i huset det har vært skade. Tenk deg at du blir frastjålet smykkeskrinet og Fremtind trekker fra egenandel på hvert enkelt smykke.
Rask å svare telefonen, god informasjon, kunderådgiver viste høy kompetanse (han ga meg feil informasjon først, men kun noen minutter etter ringte han meg opp og rettet opp i dette) kunderådgiver var veldig hyggelig og hjelpsom og saken ble raskt og enkelt behandlet. Så tusen takk for hjelpen! Tommel opp!!
Saksbehandlerne er profesjonelle og behandler saken raskt og effektivt.
Fikk avklaring på skadeoppgjør under 1 time etter at skaden var rapportert inn.