Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde en skade på ett møbel som i følge vilkårene var dekket av forsikringen. Saksbehandleren mente skadene var å regne som riper, noe det overhodet ikke var - møbelet var ødelagt i bærestrukturen, og var i så måte ubrukelig. Jeg prøvde å forklare nøyaktig, men saksbehandleren sto på sitt og var ikke villig til å lytte, og hun insinuerte nærmest at jeg løy om skaden. Dette var av typen LOfavør forsikring, som jeg har inkludert i jobben min i kommunal sektor. Har du denne forsikringen, så bør du dobbeltforsikre deg i ett annet selskap. Styr unna.
Raske og enkle å ha med å gjøre, fått svar på henvendelser innenfor 1-2 dager etter saker er blitt sendt inn.
Hold dere unna. Drenering av sak. Takstmann som bagatelliserer skader og går mot bransjenorm. Ødelagt bad av vann med utbuling vegg ble takstert til 25000. Ikke la forsikringsselskapet sende egen takstmann. Krev egen takstmann.
Har ikke noe spesielt å tilføye. Er fornøyd. Selskapet har alltid virket kjappe og seriøse.
Virker som saksbehandlere ikke har gått de kursene de burde. Forskjellige svar hver gang. Oppgjør tok over 2 uker for å betale ut, etter at alt var ok og alle var enige.
Veldig fornøyd med behandling av oppgjørssaker, samt produktene som tilbys.
Ber dere lese vilkårene nøye før dere kjøper forsikringen LO favør hund og katt. Fremtind dekket ikke tannsykdom slik at vi måtte trekke to jeksler på bengalen vår. Alle andre selskap dekker dette.