Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved flere saker har jeg sendt inn dokumentasjon som ikke har nådd frem. Jeg har sendt mailer som Jeg ikke får svar på, også nå nylig. Da jeg hadde en skade på Båten ifjor, måtte jeg bruke mye tid på Å ordne og følge opp selv med ulike instanser som vi trengte hjelp fra, til tross for at det var definert som en forsikringssak. Da ville jeg forventet at forsikringsselskapet tok seg av det. Flere ting ble av uklare grunner definert som ikke del av skaden, og Fremtind tok ikke min forklaring av skadene på alvor.
Ikke bra nok dere må bestrebe dere mer for og få kunder
føler at jeg allerede har beskrevet hvor fornøyd jeg er med behandlingen hos dere da jeg trengte reparasjon hos erik arnesen bryn, oslo.
Ettter at leverandør av en tur til Italia i mai måtte kansellere turen ble jeg trukket kr 995 i avb gebyr. Dere kunne ikke hjelpe meg og jeg klaget da Finansklagenemda for jeg hadde jo ikke avbestilt. Da gikk det ikke mange dagene før avbestillingsgebyret ble tilbakeført min konto. Er det nødvendig å forsøke eg på denne type bedrageri ?!
Greie beskjeder og lett å gi tilbakemeldinger i skade. Ønsker å vite pris på skade / takst i etterkant, det har jeg ikke fått.
Rask behandlings Til beke meldinger under saken hadde vært fint og fått Jeg ellers er veldig fornøyd med Fremtind forsikring.
Har berre hatt behov for å nytte forsikringa ein gong: LO Favør sin Kollektiv Hjem Innboforsikring. Rask behandlingstid, hyggjelege og serviceinnstilte kundebehandlarar som svarte på telefonen når oppgjeret kom. Fikk hjelp til det eg lurte på i webshopen, og svar på korleis eg skulle gå fram for å nytte meg av gavekortet/utbetalinga. Øydela dyre Bose øyreproppar i jobb-samanheng, og fikk full refusjon på forsikringa utan krav om eigenandel. Takk og pris for at vi begge er LO-medlemmar.