Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter gjentagende dårlig kundeservice melder jeg inn en klage og blir oppringt fra klageservice, blir behandlet som den dummeste personen i hele verden. Uakseptabelt.
Jeg er reiseforsikret i Fremtind gjennom fagforening og LO Favør. Betingelsene har alltid framstått som gode og svært konkurransedyktige, men nå har jeg i tillegg erfaring med et skadeoppgjør etter en planlagt utenlandsreise som måtte avlyses sommeren 2020 på grunn av koronapandemien. Det var lett å forstå hvordan skademelding skulle legges inn på nettsida til Fremtind, og det kom innvilgelse etter drøyt én arbeidsdag – refusjon var inne på konto en halvtime etter at varsel om innvilgelse på SMS. Anbefales på det varmeste!
Ingenting å utsette på forsikringsselskapet mitt. Rask saksbehandling og blir møtt med tillit til opplysningene jeg gir opp saken.
Dere avslår alt. Jeg var sikker på at følgeskader av lekkasje i tak dekkes, men ikke hos dere.
Fremtind brukte svært lang tid på saksbehandling, la ikke min dokumentasjon til grunn og da jeg opplyste om at de hadde brukt feil tall avviste de dette uten at de dokumentere hvor de hadde tallene fra
Opplevde at den digitale løsningen fungerte svært bra
Fremtid Forsikring har og er rask i løsning av saker, så jeg er meget fornøyd. Også med den digitale portalen.