Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt utmerket kundebehandling, rask saksbehandling.
Flinke kundebehandlere.. Virker som et veldig ryddig og strukturert selskap, så tommel opp ifra meg.
Rask og enkelt, tok i overkant av en uke fra jeg sendte inn den ødelagte og mottok ny. Fint at man kan følge status på saken via link. Godt fornøyd.
Pris er ok. Har i grunn brukt forsikringen lite. Kun noen små uhell med bil. Har ingen negative erfaringer. Reiseforsikring brukt 1 gang, og greit oppgjør.
Må fremheve god kundebehandling. Lett tilgjengelig på telefon, sjelden telefonkø.
Svært treg behandling, ingen informasjon annet en fra Infocare om at de har ferdigbehandlet saken. Hva som skjer videre og hvor telefonen befinner seg nå var det ingen informasjon om.
Har bare positive saker å komme med. Hurtigere tilbakemeldinger men jeg ser at korona tiden kan være årsaken på at det tok tiden fra mars til juli for avgjørelsen. Ellers gode erfaringer.