Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pris er ok. Har i grunn brukt forsikringen lite. Kun noen små uhell med bil. Har ingen negative erfaringer. Reiseforsikring brukt 1 gang, og greit oppgjør.
Må fremheve god kundebehandling. Lett tilgjengelig på telefon, sjelden telefonkø.
Svært treg behandling, ingen informasjon annet en fra Infocare om at de har ferdigbehandlet saken. Hva som skjer videre og hvor telefonen befinner seg nå var det ingen informasjon om.
Har bare positive saker å komme med. Hurtigere tilbakemeldinger men jeg ser at korona tiden kan være årsaken på at det tok tiden fra mars til juli for avgjørelsen. Ellers gode erfaringer.
Ok og ryddig. Grei oppfølging med varsling på sms når det var fremgang i saken.
- Jeg leverte skade på «reiseforsikringen». Saken ble avvist og begrunnet med at «innboforsikring» ikke dekker tap. - Det kan med fordel bli lettere å få opp en oversikt av alle aktive forsikringer. Ellers er det vel greit nok.
Gikk ganske greit, Måtte ta kontakt når det var gått en del dager over antatt tid.