Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare positive saker å komme med. Hurtigere tilbakemeldinger men jeg ser at korona tiden kan være årsaken på at det tok tiden fra mars til juli for avgjørelsen. Ellers gode erfaringer.
Ok og ryddig. Grei oppfølging med varsling på sms når det var fremgang i saken.
- Jeg leverte skade på «reiseforsikringen». Saken ble avvist og begrunnet med at «innboforsikring» ikke dekker tap. - Det kan med fordel bli lettere å få opp en oversikt av alle aktive forsikringer. Ellers er det vel greit nok.
Gikk ganske greit, Måtte ta kontakt når det var gått en del dager over antatt tid.
Lang saksbehandlingstid. Fremtind velger å ikke gi erstatning. De vektlegger selvsagt egne hensyn tyngst. Ingen overraskelse det.
Har hatt innboforsikring i DNB i mange år, nå har jeg flyttet dette over til min fagforening som hadde det via Sparebank 1. Dette ble tydeligvis for mye for Fremtind å løse opp i og de sender meg gang på gang faktura og inkassovarsel for noe jeg har sagt opp minst 3 ganger. STYR UNNA!
Rask og god kundebehandling. Hyggelig konsulent med gode kunnskaper.