Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde tidligere Sparebank1 som forsikringsleverandør, og var VELDIG fornøyd. Det virker som noe har skjedd etter at DnB og Sparebank1 slo forsikringsdelen sammen. Her må det skjerping til!
Erfarer at de er kjappe å behandle saker, får raskt svar.
Veldig positiv til Fremtind. Raske og gode på leveranse😉
Rask og presis vurdering og oppgjør. En skade som oppsto en fredag, vurdert samme dag av takstmann, slik at vi fikk starte skadebegrensing og utbedring. Mandag var skaden reversert, vurdert på nytt av takstmann, oppgjør på konto tirsdag.
Lett å melde skade på nett. Svært rask behandling. Svar samme dag. Det har også skjedd at jeg har ønsket å snakke med en kunderådgiver. Om det har vært kø på linjen, ringer de bare opp igjen uten at man mister plassen i køa. Veldig bra rådgivere, som "leter" i forsikringene for å finne den beste om mest prisgunstige løsningen for meg.
Jeg følte i det hele at jeg fikk svært dårlig hjelp. Fikk beskjed av kundeservice at de ikke hadde noen samarbeidspartnere som kunne utbedre skaden. Så fikk jeg bare mail om at saken var avsluttet. Når jeg klaget på det tok det 2 mnd før jeg hørte noe mer og da var det bare en telefon fra et firma som nå kunne komme å vurdere skaden. Dette er da 3mnd etter skaden oppstod!
Veldig imøtekommende ved kontakt med Fremtind forsikring. God og fin forståelse av sak.veldig fornøyd.