Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig positiv til Fremtind. Raske og gode på leveranse😉
Rask og presis vurdering og oppgjør. En skade som oppsto en fredag, vurdert samme dag av takstmann, slik at vi fikk starte skadebegrensing og utbedring. Mandag var skaden reversert, vurdert på nytt av takstmann, oppgjør på konto tirsdag.
Lett å melde skade på nett. Svært rask behandling. Svar samme dag. Det har også skjedd at jeg har ønsket å snakke med en kunderådgiver. Om det har vært kø på linjen, ringer de bare opp igjen uten at man mister plassen i køa. Veldig bra rådgivere, som "leter" i forsikringene for å finne den beste om mest prisgunstige løsningen for meg.
Jeg følte i det hele at jeg fikk svært dårlig hjelp. Fikk beskjed av kundeservice at de ikke hadde noen samarbeidspartnere som kunne utbedre skaden. Så fikk jeg bare mail om at saken var avsluttet. Når jeg klaget på det tok det 2 mnd før jeg hørte noe mer og da var det bare en telefon fra et firma som nå kunne komme å vurdere skaden. Dette er da 3mnd etter skaden oppstod!
Veldig imøtekommende ved kontakt med Fremtind forsikring. God og fin forståelse av sak.veldig fornøyd.
Fornøyd med Fremtind, dog i overkant på priser på forsikringer. Derav 4/5 - Ellers er det imøtekommende, og service minded. Anbefaler!
Vanskelig å få kontakt med saksbehandlere på telefon for bistand. Bruker lang tid på saker og detxen alltid noe som må oppklares underveis. Virker som litt utmattelsestaktikk.