Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Føler trygghet med Fremtind, de er der for oss! Er vi utlandet, er det alltid folk å få tak på telefonen og hjelp å få til å ordne opp.
Har alltid opplevd rask behandling og veldig bra behandling. Siste henvendelse litt lengre behandlingstid, noe jeg har full forståelse for i disse coronatider
Lytter til hva du sier, og svarer godt og enkelt, så folk kan forstå.
De som var her var flinke, hurtige og hyggelige. Og vi ble kvitt veggedyrene.
Enkel nettside og god og enkel skademelding for utfylling av skade.
Har brukt forsikringen i forhold til sykkeltyveri og det har fungert bra. Rådene du får later til å være tilfeldig ut ifra hvem kunderådgiver du treffer. Mange flinke, men enkelte glemmer å gi nødvendig info og skaper ekstra bry for kunden. F.eks som å skaffe fagmann for å konstantere feil for å da i etterkant få beskjed om at den dekkes ikke av forsikringen uansett feil. Positive er at de gikk med på å dekke utgiften på denne sjekken som i mitt tilfellet, en komfyr. Har ellers lite erfaring fra Fremtind.
Jeg har veldig god erfaring med Fremtind forsikring, de svarer deg med en gang du tar kontakt og behandler saker raskt.