Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det som var bra i de sakene vi har hatt er at vi har fått god hjelp og "utbetalingene" har vært adekvate ift sakene. som forsikringstaker ønsker jeg en mere personrelatert oppfølging og ikke bare pr. mail. Det virker også som dere satser på god kommunikasjon med firmaene som utfører eventuelle Reperasjoner, og mindre på kommunikasjon med kunde. Noe som for min del førte til mangelfull informasjon om sakene vi har hatt.
Måten dykk behandlet saken min på overrasket meg. En tydelig og klar saksbehandler. For å få til dette må begge parter være ærlige og redlige. Jeg er iallefall svært godt fornøyd.
Følte det var unødvendig å sende den til verkstad, når den var totalskad. Men svært fornøyd og få ein ny.
Raskt hjelp! Fløtt kundeservise og veiledning! Uhell kom uforventet, egenandel på 1000 kunne var billigere for eksempel 600 eller 400 kr.
Skal bytte forsikring, høy egenandel, og det dekker ikke briller ødelagt hjemme
Meget fornøyd med behandlingen vi fikk etter et branntilløp med diverse skader på kjøkken. Kontaktperson som koordinerte det som skulle gjøres, ordnet opp og satte ting i gang slik at vi ikke behøvde å ordne opp i noe selv. Meeeget fornøyd!!
Anbefaler alle Fremtind Forsikring - for trygghetens skyld!