Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Betaler ikke ut hele beløpene. De trakk flyskatter/avgifter da jeg måtte kansellere flyturen til Florida pga Corona viruset.
Meget fornøyd med selskapet på alle måter. Det er gunstig prismessig og raske hvis du er uheldig med skade (i mitt tilfelle med bil). Savnet litt mer opplysninger, vi har hund og i leiebilen vi fikk utlevert, kunne man ikke ha med hund uten å bli belastet med Kr 1500,- dette kan ikke være helt riktig mener jeg. Ellers var vi kjempefornøyd med servicen fra Fremtind.
De gangene vi har brukt forsikringen har det fungert helt etter våre ønsker. Veldig greit at vi har kontakter i vår bank, der er det folk vi kjenner.
Alltid hyggelig og imøtekommende de jeg treffer i telefon, jeg har en svakhet i databruk, derfor er det godt å kunne legge problemet fram i telefonen og jeg synes at jeg alltid får det jeg synes er rett behandling.
Saksbehandling over telefon. Pengene refundert raskt.
Dem må begynne å trene på service innstilling sin, alle som skal ha kunde kontakt pr telefon og i brevs form. Når dem har saksbehandler som ikke har noen peiling på for eksempel flo og fjære og hvordan man kan sette en båt i fjæra for å kunne spyle den og smøre bunnstoff på den. Og i påfølgende brev beskylder forsikringstaker med grovt uaktsomhet, og nesten svindel..
Kom en og så på skaden ,og da gikk alt greit etterpå