Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god kundeservice,fikk hjelp med engang. Min sak ble behandlet over telefon.
Avbestilte reise pga corona, fikk oppgjør to dager etter saken var meldt.
Komplisert og tungvint oppgjør, følte meg som en mistenkt. Jeg endte opp med å ikke benytte meg av forsikringen, og tok tapet på egen kappe. Vi er på utkikk til nye forsikringer. Pris er irrelevant når du får en slik behandling.
Fått svar etter noen timer, den er den andre gang som jeg ta kontakt med de, det var veldig rask behandling og veldig fornøyd med resultat.
Håpløs åpningstid på kundesenter. Rapporterte innboskade. Fikk automatisk robot svar. Ingen saksbehandler tok kontakt
Har hatt tre skader som omhandler innbo. Har kun hatt gode erfaringer. Rask saksbehandling. Enkelt skjema å fylle ut. Samboeren min har samme forsikring, og da er det 0 kroner i egenandel. En hyggelig bonus
skrudd opp prisen med mer enn 100% siste år. Gikk opp fra 6 000 til 13 500