Fremtind Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som forsikringsselskap har jeg jevnt over vært fornøyd med Fremtind på de fleste punkter, bortsett fra i dyreforsikringen, hvor jeg fikk litt dårligere veiledning enn jeg burde. En sak ble registrert som ny, som burde ha vært en fortsettelse av en tidligere. Jeg fikk derfor flere egenandeler enn jeg egentlig skulle. Nå som dyret er eldre er prosent-egenandelen litt høyere enn hos en av konkurrentene. Men utbetalingene har det aldri vært noe tull med. Det er det viktigste. Jeg nøler ikke med å anbefale Fremtind forsikring til andre. Men styr unna bombrikke-delen av Fremtind. Det er en helt annen opplevelse.
1. Kundebehandler fremsto som ekspert på maur over telefonen og kunne raskt konstantere at dette dekket de overhodet ikke. Føltes ut som om jeg hadde gjort noe galt og at jeg hadde plassert maur i huset. 2. Fremtind har ikke avtale med bilberingsselskaper så du som kunde må legge ut penger for redningen. Jeg fikk tilbake pengene for utlegget, minus egenandel, men mye unødvendig styr. Dette har jeg aldri vært borti før.
God service og rask behandling alltid. Ikke mye vente tid på tlf også!!
Jeg vet ikke engang om det var riktig å bruke reiseforsikringen eller om jeg skulle brukt innboforsikringen!!
På ferie i Hellas fikk vi begge korona, og vi ringte nummeret vi hadde fått oppgitt. Og da fikk vi all hjelp vi hadde behov for. Og vi ble kontaktet straks etter at vi kom hjem for videre hjelp.
Berre god erfaring med Fremtind, raske på behandling, god info undervegs og svært godt resultat til slutt. Har rabattavtaler med nesten 100 butikkar, der ein kan få gåvekort istedenfor utbetaling. Alt i alt meget fornøgd!
De er Bra kunde serivis.tusen takk for hjelpe meg.