Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte skade saken via nettet, fikk raskt et skadenummer og leveringssted for reparasjon. Fikk produktet tilbake dagen etter. Veldig fornøyd.
Måtte brukt denne ett par ganger og begge ganger veldig raskt svar og behandling. Ikke noe å sette fingeren på
Rask tilbakemld og hjelp til ting jeg ikke var klar over
Dekker ikke engang betennelser. En betennelse ved navlebrokk burde kunne dekkes på lik linje med betennelse i kjeven/en fot/magesekk. En navlebrokk trenger ikke nødvendigvis føre til utgifter og stiller dermed ikke på lik linje med sykdom/skade som automatisk vil føre til utgifter.
Ved denne og tidligere skader, har jeg fått veldig god behandling.
Hyggelige og flinke saksbehandleren. Er totalkunde både privat og bedrift. Har hatt 2 saker siste år og de ble behandlet korrekt og proffisjonelt.
Basic forsikringer som ikke er de billigste men definitivt de dårligste. De dekker kun det aller mest nødvendige og selskapet har ingen intensjon om å faktisk forklare det når man handler forsikring eller ta det opp som mersalg når man legger til forsikringer. Kjedelig å betale dem og når man trenger dem så får man beskjed om at du ikke har bra nok forsikring på ting jeg anser som et vanlig uhell og de har aldri prøvd å selge meg en dyrere forsikring.